اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب‎های 19 و 21 رمضان

573 حامی برای ایتام خراسان جنوبی جذب شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: ‎در شب‎های 19 و 21 رمضان 573 حامی برای ایتام خراسان جنوبی جذب شد.

573 حامی برای ایتام خراسان جنوبی جذب شد

سیدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، ‎اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ هر‌ سال در ماه مبارک رمضان به‌ویژه شب‌های قدر اقدام به برپایی پایگاه‌های جذب حامی برای ایتام و فرزندان مددجویان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین می‌کند.

وی از برپایی 55 پایگاه حامی‎یابی در سراسر استان و 2 پایگاه در مشهد مقدس خبر داد و ادامه داد:‌ سال گذشته با راه‌اندازی پایگاه‌های جذب حامی‎یابی 5 هزار و 391 حامی برای یتیمان و نیازمندان استان جذب شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خمینی(ره) خراسان جنوبی اذعان داشت:‎ در این طرح افراد به‌صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را به مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل 20 هزار تومان برعهده می‎گیرند.

حسینی با بیان اینکه در شب‎های 19 و 21 ماه مبارک رمضان 573 حامی برای یتیمان استان جذب شدند، بیان داشت: ‎از این میزان 226 حامی در شب 19 و 347 حامی در شب 21 رمضان حمایت ایتام استان را عهده‎دار شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 391 یتیم زیر 18 سال در خراسان جنوبی نیازمند کمک خیران و مردم نیکوکار هستند، افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان 715 حامی حمایت از 839 یتیم و خانواده نیازمند در خراسان جنوبی را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام/2248/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول