اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سجادی در گفت‌وگو با فارس:

تاخیر در عزل مدیران «نجومی‌بگیر» قابل پذیرش نیست/ دولت باید رودربایستی را کنار بگذارد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تاخیر در عزل مدیران متخلف نجومی‌بگیر از سوی دولت با هیچ توجیهی پذیرفته نیست و دولت باید بدون رودربایستی این مدیران را عزل کند.

تاخیر در عزل مدیران «نجومی‌بگیر» قابل پذیرش نیست/ دولت باید رودربایستی را کنار بگذارد

کمال‌‌الدین سجادی سخنگوی مرکزی جبهه پیروان امام و رهبری در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی گفت: اعلام این خبر و افشای فیش حقوقی برخی مدیران دولتی از طریق رسانه‌ها باعث ایجاد یک ناراحتی عمیق در بین مردم شد.

وی آثار تخمینی این حقوق‌های کلان در اعتماد عمومی جامعه را یادآور شد و افزود: اعتماد مردم جامعه با آگاهی از این حقوق‌های نجومی مدیران دولتی با خدشه جدی مواجه شد و قطعا باید برای برطرف کردن این ناراحتی اقدام جدی از سوی دولت و دستگاه‌های مسؤول صورت بگیرد.

سجادی ادامه داد: دولت وظیفه دارد این مدیران متخلف را عزل کند و در این راه نیز هیچ کوتاهی نباید صورت گیرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان امام و رهبری با بیان اینکه مگر این مدیران با حقوق‌های نجومی شق‌القمر کرده‌اند که دولت در عزل آنها تعلل می‌کند، گفت: احزاب به همراه رسانه‌ها باید پیگیر مساله عزل مدیران «نجومی‌گیر» باشند و تا مشخص شدن کامل نتیجه دست از پیگیری برندارند.

سجادی ماندگاری بالای برخی مدیران در سمت‌های دولتی را یکی از عوامل مشکل کردن برخورد با این افراد دانست و افزود: این سنت غلط در ساختار مدیریتی ما وجود دارد که وقتی یک مدیر منصوب می‌شود دیگر آن سمت را ملک شخصی خود می‌داند و به همین دلیل عزل وی بسیار مشکل می‌شود.

وی عدم عزل مدیران متخلف را باعث عمیق‌تر شدن ناراحتی مردم دانست و تاکید کرد: تاخیر در عزل مدیران متخلف نجومی‌بگیر از سوی دولت با هیچ توجیهی پذیرفته نیست و دولت باید بدون رودربایستی این مدیران را عزل کند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول