اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حمزه در گفت‌وگو با فارس:

حقوق و مزایای مدیران در اتاق شیشه‌ای پرداخت شود

نماینده مردم کهنوج در مجلس گفت: باید حقو‌ق‌ها و مزایای همه کارکنان دولت به‌ویژه مدیران در یک اتاق شیشه‌ای در معرض دید باشد تا اساساً کسی جرات نکند حقوق غیر متعارف دریافت کند.

حقوق و مزایای مدیران در اتاق شیشه‌ای پرداخت شود

احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس شوای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس راجع به دریافتی‌های نجومی برخی مدیران دولتی گفت: ممکن است بعضی از این مدیران، اعضایی از شبکه‌هایی باشند که اینگونه حقوق‌ها را برای خود طراحی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما معمولاً در مقام حرف خوب سخن می‌گوییم اما در عمل در برخورد با موارد غیرقانونی خوب عمل نمی‌کنیم، اظهار داشت: لازم است میان قوای سه گانه هماهنگی و همراهی در جلوگیری از تکرار پرداخت‌های نجومی به مدیران وجود داشته باشد.

حمزه با تاکید بر اینکه امروز پیش‌بینی تمهیداتی برای پیشگیری از تکرار اعطای حقوق‌های نجومی به مدیران کم اهمیت‌تر از برخورد با دریافت‌کنندگان این حقوق‌ها نیست، گفت: باید حقو‌ق‌ها و مزایای همه کارکنان دولت به‌ویژه مدیران در یک اتاق شیشه‌ای در معرض دید باشد تا اساساً کسی جرات نکند حقوق غیر متعارف دریافت کند.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی ابزار امیدواری کرد: این انگیزه به‌وجود آمده جهت برخورد با حقوق‌های کلان در سطح مدیریت دولتی خاموش و سرد نشود چرا که موجبات بی اعتمادی مردم را به دستگاه‌ها فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول