اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات ناکام تروریست‌های داعش برای شکست محاصره شهر منبج در حلب

تروریست‌های داعش در حمله‌ای همه جانبه قصد داشتند محاصره شهر منبج در حلب را بشکنند که با مقاومت نیروهای کُرد سوری این تلاش ناکام ماند.

عملیات ناکام تروریست‌های داعش برای شکست محاصره شهر منبج در حلب

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه تروریستی داعش برای شکست محاصره شهر منبج در استان حلب، صدها تن از نیروهای خود را از شهرهای جرابلس، الباب و المسکنه از توابع استان حلب به منطقه اعزام کرد.

تروریست‌های داعش حملات علیه مواضع نیروهای کُرد سوریه را از حومه روستاهای عریمه، عوسجلی، طوق الخلیل، محترق کبیر، قرعه کبیر، قرعه صغیر، قرعه، جب العشره، خربه عشره، خربه الروس، نعیمه و جب الشیخ واقع در شرق حلب آغاز کردند.

بر اساس این خبر تروریست‌ها با انفجار چندین خودروی انتحاری به مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه در غرب شهر منبج نزدیک شده‌اند و تعدادی از نیروهای کرد درپی این حملات کشته و زخمی شدند.

در حالی که حملات تروریست‌ها با تمام قدرت از همه محورها صورت گرفته، نیروهای کُرد موفق شدند با پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش در برابر عناصر تروریستی این گروهک مقاومت کنند.

در این درگیری‌ها ده‌ها تن از تروریست‌های داعش کشته شدند و بر اساس گزارش‌ها درگیری‌ها به صورت پراکنده در حومه شهر منبج ادامه دارد و تروریست‌ها تاکنون موفق به شکست محاصره شهر و نجات نیروهای خود نشده‌اند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول