اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انهدام یک شبکه قاچاق انسان بین فرانسه و انگلیس

دادگاهی در شمال فرانسه از انهدام یک شبکه قاچاق مهاجران غیرقانونی میان فرانسه و انگلیس خبر داد.

انهدام یک شبکه قاچاق انسان بین فرانسه و انگلیس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادگاه شهر دونکرک در شمال فرانسه از بازداشت بیش از 10 نفر به اتهام مشارکت در یک شبکه ویتنامی قاچاق مهاجران میان پاریس و لندن خبر داد.

بنابه گزارش خبرگزاری فرانسه، دادگاه شهر دونکرک با اشاره به آغاز تحقیقات در این خصوص در ماه مارس سال 2016 با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این شبکه قاچاق اقدام به انتقال مهاجران غیرقانونی ویتنامی به فرانسه و استقرار آن‌ها در پاریس و دونکرک می‌کرده و سپس عزیمت آنها به انگلیس از طریق کامیون‌هایی که با رانندگان آنها نیز تبانی می‌شده، سازماندهی می‌کرده و در آنجا نیز دو گروه دیگر از اعضای همین شبکه قاچاق این مهاجران غیرقانونی را اسکان نهایی می‌دادن و مبلغ تعیین شده برای قاچاق و انتقال غیرقانونی آنها را دریافت می‌کردند.

انهدام این شبکه قاچاق انسان در حالیست که چند پیش نیز پلیس یونان در همکاری با پلیس اروپا از انهدام ۲ شبکه قاچاق انسان در این کشور در چارچوب برنامه اروپایی مبارزه با جرائم سازمان یافته بین‌المللی و بازداشت 16 تبعه خارجی ساکن یونان شامل 6 سودانی، 8 بنگلادشی، یک پاکستانی و یک سوری در جریان انهدام این شبکه قاچاق خبر داد. 

این شبکه قاچاق انسان که اقدام به انتقال غیرقانونی مهاجران به کشورهای اتحادیه اروپا می‌کرد، در پایان تحقیقاتی چند ماهه در چارچوب برنامه اروپایی مبارزه با جرائم سازمان یافته بین‌المللی منهدم شد.

طبق اعلام همین منبع، این دو گروه قاچاق ابتدا مهاجران دارای مدارک غیرقانونی را ابتدا به یونان انتقال می‌داده و از آنجا آنها را به سایر کشورهای اروپایی به ویژه اتریش، سوئد، انگلیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، چک و فرانسه منتقل می‌کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول