اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان:

حضور دوچرخه‌سوار زنجانی در المپیک قطعی نیست

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان گفت: حضور دوچرخه‌سوار زنجانی در المپیک 2016 ریو قطعی نشده است.

حضور دوچرخه‌سوار زنجانی در المپیک قطعی نیست

فرهاد عصفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برای اعزام نفرات تیم ملی دوچرخه‌سواری به المپیک 2016 ریو، فاکتورهای بسیاری مد نظر فدراسیون بوده است.

وی در این رابطه با بیان اینکه طبق نامه رسمی فدراسیون، ملاک نفرات در انتخابی المپیک برگزاری چهار مسابقات بوده است، اضافه کرد: برگزاری دو مرحله برگزاری مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور و تور بین‌المللی ایران مد نظر فدراسیون است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان تصریح کرد: عملکرد دوچرخه‌سواران در مجموع این چهار مسابقه برای فدراسیون، ملاک نفرات المپیکی ایران در این رشته است.

عصفوری ادامه داد: بعد از اتمام مسابقات تور ایران، مرحله دوم مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری در استان زنجان برگزار شد که در واقع بعد از اتمام این مسابقات، دوچرخه‌سواران المپیکی باید انتخاب می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون برای عدم انتخاب قطعی دوچرخه‌سواران المپیکی دلایل خود را تشریح کرده است، گفت: بعد از اتمام مرحله دوم مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری در استان زنجان، هشت دوچرخه‌سوار از سراسر ایران به اردوهای آمادگی دعوت شدند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان ابراز کرد: این هشت دوچرخه‌سوار مهدی سهرابی و بهنام ملکی از استان زنجان، قادر میزبانی، میر صمدپور صیدی و احد کاظمی از آذربایجان شرقی، محمد رجبلو و محمد گنج‌خانلو از استان تهران و آروین معظمی گودرزی از استان لرستان بودند.

عصفوری بیان کرد: این هشت دوچرخ‌سوار روز سه‌شنبه 25 خرداد نیز با حضور در فدراسیون اقدام به تبادل نظر و حضور در جلسه کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری کردند که در همین جلسه احد کاظمی از شرکت در اردو انصراف خود را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مصطفی چایچی و محمود وفایی به عنوان مربیان تیم ملی دوچرخه‌سواری در المپیک 2016 ریو انتخاب شدند، افزود: بر اساس تصمیمات کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری و مربیان تیم ملی قرار شد که دو اردوی داخلی در ایران و در ادامه آن در اردوی اروپا، ملاک انتخاب نهایی دوچرخه‌سواران برای المپیک باشد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان اظهار کرد: برگزاری این اردوها در راستای ارتقای سطح فنی دوچرخه‌سواران برای حضور در المپیک 2016 ریو برگزار خواهد شد.

عصفوری با تاکید بر اینکه مهدی سهرابی، صمد پور صیدی و آروین معظمی سه دوچرخه‌سوار شاخص هستند، گفت: مکان برگزاری اردوی داخلی تیم ملی دوچرخه‌سواری هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است که به احتمال بسیار زیاد بین یکی از استان‌های اردبیل و زنجان انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: استان زنجان به دلیل وجود جاده‌های مناسب و همچنین همکاری بسیار خوب پلیس در برگزاری اردوهای قبلی از وضعیت خوبی برای میزبانی این اردو برخوردار است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به اعزام دوچرخه‌سواران زنجانی به مسابقات جام رمضان در استان تهران، در پایان خاطرنشان کرد: دوچرخه‌سوار استان زنجان در حال حاضر از وضعیت خوبی برخوردار است، اما همچنان از مشکلات مالی رنج می‌برد.

انتهای پیام/2308/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول