اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با فارس:

تحلیل قوای تروریست‌ها مستشاران غربی را به حلب کشاند/روسیه به اشتباه پذیرش آتش‌بس پی بُرد

نماینده پارلمان سوریه با تاکید بر اینکه تحلیل قوای تروریست ها در شمال حلب، مستشاران آلمانی و فرانسوی را به این منطقه کشاند، گفت: روسیه در نشست تهران به اشتباه پذیرش آتش‌بسی که با خلف وعده آمریکا همراه بود، پی بُرد.

تحلیل قوای تروریست‌ها مستشاران غربی را به حلب کشاند/روسیه به اشتباه پذیرش آتش‌بس پی بُرد

«جمال رابعه»، عضو پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق اظهار داشت: نشست سه جانبه اخیر وزیران دفاع ایران، سوریه و روسیه در تهران، سران مسکو را قانع کرد که در برهه کنونی باید روند سیاسی حل بحران سوریه را کنار گذاشته و به کار نظامی منتقل شود.

وی با بیان اینکه نشست تهران به رفع اختلاف نظر بین ایران، حزب الله و سوریه با روسیه درباره توقف عملیات نظامی در حلب منجر شد، گفت: روسیه گمان می‌کرد که آمریکا به توافق‌های خود در خصوص آتش‌بس در حلب پایبند است اما با گذشت اندک زمانی به خدعه آمریکا در این خصوص پی برد و درستی نظر جبهه مقاومت روشن شد.

نماینده پارلمان سوریه با اشاره به تداوم پیروزی‌های سوریه و متحدانش در همه جغرافیای سوریه گفت: ارتش سوریه در استان حمص به نزدیکی شهر راهبردی «السخنه» رسیده و همزمان پیشروی‌ها از «اثریا» به سوی «الطبقه» در استان رقه و همچنین در ریف لاذقیه و محورهای متعدد در حلب نیز ادامه دارد.

وی تاکید کرد: همه این دستاوردهای میدانی نشانه هماهنگی سطح بالای سوریه با متحدانش و تکیه بر عملیات نظامی در برهه کنونی است، بخصوص که مژده آغاز نبرد سرنوشت ساز و پیروزمندانه در حلب هم به زودی داده می شود.

رابعه حضورنظامیان فرانسوی و آلمانی در ریف حلب را نیز محکوم کرد و گفت: این حضور نقض آشکار حاکمیت نظام سوریه و تاکیدی بر شراکت این کشورها با ترکیه در حمام خون سوریه است، چون ترکیه مرزهای خود را برای رسیدن نظامیان بیگانه به خاک کشورمان باز کرده است.

وی تصریح کرد: واقعیت توطئه علیه ملت و رهبری سوریه از سوی کشورهای غربی به فرماندهی امریکا و اسرائیل برای همه روشن است.

رابعه گفت: اشغالگران فرانسوی و آلمانی در نتیجه تحلیل قوا و ظرفیت تروریست‌های حاضر در ریف حلب خود را به این منطقه رسانده‌اند تا نقشه‌های جدیدی برای تروریست‌ها تدارک ببیند اما جبهه مقاومت با پشتیبانی روسیه اجازه عملی شدن توطئه‌های آنها را نمی‌دهد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول