اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حشمتی در افتتاحیه نمایشگاه قرآن:

عرضه محصولات قرآنی در ۶۰۰ غرفه نمایشگاهی/ هدف ما رسیدن به فهم قرآن است

معاون قرآن و عترت ارشاد با اشاره به شعار نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و لزوم توجه به فهم کلام وحی گفت: در این دوره از نمایشگاه ۶۰۰ غرفه به عرضه محصولات مختلف قرآنی می‌پردازد.

عرضه محصولات قرآنی در ۶۰۰ غرفه نمایشگاهی/ هدف ما رسیدن به فهم قرآن است

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌‌المللی قرآن کریم که امروز 24 خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با بیان اینکه خدا را شاکریم که بار دیگر توفیق عنایت کرد تا جشنی باشکوه در ماه مبارک رمضان برگزار کنیم، اظهار داشت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حاصل تلاش سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات مردمی است که با شعار به سوی فهم قرآن از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه معاونت قرآن و عترت ارشاد با تأکید مراجع تقلید و به ویژه مقام معظم رهبری نهضت فهم قرآن را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: در این دوره از نمایشگاه بسیاری از دستگاه‌ها با ما همکاری داشتند که از همین‌جا از آنها تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حشمتی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در متراژ 50 هزار متر مربع در مصلی امام خمینی برگزار شده است، خاطرنشان کرد:‌ در این نمایشگاه 600 سالن و غرفه وجود دارد که بخش عمده آن ویژه فروش محصولات قرآنی در چهار بازارچه است.

وی به فعالیت کمیته‌های مختلف به ویژه کمیته محتوایی اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت‌های کمیته محتوایی حدود 20 کمیته وظیفه پشتیبانی را برعهده دارند که امیدواریم با همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف بتوانیم گامی به سوی فهم قرآن برداریم.

به گزارش فارس، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امروز 24 خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد و تا 8 تیرماه میزبان علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول