اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

والیبال همچون خون در رگ‌های محلات گنبدکاووس جریان دارد

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گنبد پایتخت والیبال کشور است، گفت: والیبال همچون خون در رگ‌های محلات گنبدکاووس جریان دارد.

والیبال همچون خون در رگ‌های محلات گنبدکاووس جریان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قره‌جه طیار صبح امروز در جمع ورزشکاران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه ورزش یکی از مقوله‌های مهم یک جامعه در پویایی آن است، اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم در خانه ملت رسالت ذاتی خود می‌دانم تا با حمایت از ورزش از شادابی و سر زندگی جامعه حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی در قبال ورزش کشور و جوانان این سرزمین مسؤولیت‌های خطیری دارند، تصریح کرد: ما برای تحقق سلامت همگانی جامعه در حیطه اختیارات و وظایف خود باید از ورزش به عنوان یک معروف پر ثمر برای جامعه و به ویژه برای جوانان حمایت کنیم.

امروز گنبدکاووس به عنوان قطب مهم والیبال در کشور مطرح است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گنبدکاووس پایتخت والیبال کشور است، خاطرنشان کرد: گنبدکاووس با تلاش چندین ساله ورزشکاران، پیشکسوتان، ورزشی‌نویسان و کارشناسان والیبال شهرستان به این جایگاه رسیده است که امروز در کشور یک قطب مهم والیبال مطرح می‌شود.

طیار با اشاره به اینکه والیبال مانند خونی در رگ‌های همه روستاها و در درون محله‌های شهر جریان دارد، گفت: این خون خروشان و سرزنده متاسفانه به دلیل عدم حضور اسپانسر و حامی مناسب مالی در سال‌های گذشته آن طور که باید دیده نشده و به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

وی با تقدیر از همه نمایندگان ادوار مختلف گنبدکاووس در مجلس اضافه کرد: امیدوارم بتوانم در دوره نمایندگی خود با ادامه مسیر آن بزرگواران با تمام توان علاقه مردم گنبدکاووس به والیبال و ظرفیت‌های بی‌شمار این شهر در عرصه والیبال را به کمک همه والیبال دوستان گنبدی به منصه ظهور برسانیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مدیرعامل مجموعه گردشگری «هاوش» یکی از اسپانسرهای تیم والیبال این شهرستان تصریح کرد: به نمایندگی از مردم خوب و شریف گنبدکاووس حمایت قاطع خود را از ایشان به عنوان حامی و اسپانسر ورزش گنبدکاووس به ویژه والیبال اعلام می‌کنم و تلاش خواهم کرد انتظارات ایشان که منطقی و همواره در چارچوب قانون و برای بهبود این حمایت‌هاست را برآورده کنم.

طیار با تاکید بر اینکه جامعه والیبال باید قدر اسپانسرها و سرمایه‌گذاران ورزشی را بدانند و به آنها کمک کنند، ادامه داد: کسانی که این چنین بدون ادعا و با حسن نیت برای کمک به ورزش شهر که به نوعی یکی از مهم‌ترین عوال پویایی و بازدارنده از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، قدم برداشته‌اند، بدون تردید نعمت‌هایی برای شهر و مردم هستند.

پیشکسوتان و بزرگان والیبال گنبدکاووس با حفظ همدلی به پیشرفت آن کمک کنند

وی با توصیه به همه علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری ورزشی در شهرستان گنبدکاووس گفت: هر کس تمایل دارد با نیتی پاک و خیر برای کمک به ورزش شهر گامی بردارد، با عزم و اراده‌ای جدی وارد عرصه شود و بداند که نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تمامی ظرفیت‌های قانونی خود از وی حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از همه پیشکسوتان و بزرگان والیبال گنبدکاووس خواست با حفظ همدلی به پیشرفت این رشته کمک کنند و تصریح کرد: اگر نتوانیم در کنار یکدیگر والیبال گنبدکاووس را به جایگاه واقعی‌اش در کشور برسانیم بدون تردید نسبت به نسل‌های آینده شهر مسئول هستیم.

طیار بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بومی در تیم والیبال «هاوش» گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: تا آنجا که امکان دارد مدیریت باشگاه «هاوش» تلاش کند تا از ظرفیت‌های بومی و جوان شهرستان گنبدکاووس در رشته والیبال در همه سطوح بازیکن، مربی، کادر فنی و سایر عوامل بهره بگیرد.

گفتنی است مالک مجموعه گردشگری «هاوش» گنبدکاووس به صورت رسمی حمایت خود را از تیم والیبال گنبدکاووس در لیگ برتر اعلام کرده و این تیم از فصل آینده با نام تیم «هاوش» گنبدکاووس در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/83014/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول