اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش:

«فرهاد قائمی» افتخاری برای تیم والیبال «هاوش» است/ والیبال «هاوش» زنگ تفریح سایر تیم‌ها نخواهد بود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذاری در والیبال نخبگان بسیاری به کشور معرفی کرده است، گفت: «فرهاد قائمی» افتخاری برای تیم والیبال «هاوش» است.

«فرهاد قائمی» افتخاری برای تیم والیبال «هاوش» است/ والیبال «هاوش» زنگ تفریح سایر تیم‌ها نخواهد بود

رضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه تیمداری و سرمایه‌گذاری در ورزش را در سال 1390 شروع کردم، اظهار کرد: این سرمایه‌گذاری قبل از اینکه فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری خود را راه‌اندازی کنم شروع شد و این نشان‌دهنده این است که با علاقه وارد این عرصه شدم نه مسائل دیگر.

وی با بیان اینکه تلاش ما در باشگاه فرهنگی، ورزشی «هاوش» همواره سرمایه‌گذاری برای حمایت از استعدادهای گنبدکاووس است، افزود: همواره تلاش خواهیم کرد در مسیر تربیت و پرورش استعدادهای بی‌شمار گنبدی که به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌اند شکوفا شوند گام برداریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش، «فرهاد قائمی» را افتخار باشگاه فرهنگی، ورزشی هاوش دانست و افزود: سرمایه‌گذاری و حمایت تیم والیبال «هاوش» از والیبالیست‌های گنبدی موجب شد استعداد بی‌بدیل والیبال گنبدکاووس امروز به عنوان یکی از استوانه‌های تیم ملی مطرح شود و بعد از 52 سال به همراه این تیم عازم المپیک «ریو» شود.

استفاده از توان و ظرفیت بومی گنبدکاووس رویه ما در طول فصل است

محمدی با تاکید بر اینکه در طول فصل رویه ما استفاده از توان و ظرفیت بومی شهرستان گنبدکاووس است، اضافه کرد: سعی می‌کنیم در همه پست‌ها از بازیکنان تراز اول شهرستانی و نهایتا استانی استفاده کنیم تا ضمن تشکیل یک تیم قوی و جوان موجب رشد بازیکنان با استعداد پایتخت والیبال کشور شویم.

وی با بیان اینکه در سال 1390-1391 نیز یکبار برای تیمداری والیبال اقدام کردیم که البته به دلیل موانعی آن مسیر ادامه پیدا نکرد، خاطرنشان کرد: اگر می‌بینید در سال جاری دوباره با روحیه و انرژی وارد عرصه شدیم تا از والیبال گنبدکاووس حمایت کنیم به دلیل شور و انرژی مثبتی است که تماشاگران فهیم گنبدی به ما منتقل می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش با تقدیر از نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی‌برون در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت قاطع از ورزش گنبدکاووس گفت: اینکه نماینده شهرستان از همین روزهای ابتدای مجلس برای حمایت از ورزش وارد عرصه شده‌اند برای همه ما امیدبخش بوده است.

محمدی با اشاره به اینکه در کنار نام تجاری «هاوش» نام شهرستان گنبدکاووس را نیز در نام تیم آورده‌ایم، تصریح کرد: معتقد هستیم نام «هاوش» در کنار نام با مسمای شهرمان است که هویت می‌یابد و می‌تواند اعتبار پایتخت والیبال کشور را نیز به مهم الصاق کند.

پیشکسوتان نگذارند تیم والیبال «هاوش» گنبدکاووس در لیگ برتر به حاشیه‌ها دچار شود

وی با بیان اینکه پیشکسوتان والیبال گنبدکاووس باید به کمک و یاری ما بیایند، ادامه داد: از همه بزرگان والیبال گنبدکاووس اعم از مربیان، بازیکنان، کارشناسان، داوران و ... مجدانه خواستارم که امسال را سال اتحاد و همدلی والیبال قرار دهند و نگذارند تیم والیبال «هاوش» گنبدکاووس در لیگ برتر به حاشیه‌ها دچار شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی «هاوش» با تاکید بر حضور بازیکنان گنبدی شاغل در لیگ برتر افزود: تلاش می‌کنیم در حد وسع خود و توان مالی باشگاه بازیکنان گنبدی شاغل در سایر تیم‌های والیبال لیگ برتر را به شهر و زادگاه خود بیاوریم تا در کنار همشهریان خود افتخارآفرینی کنند.

محمدی از انتخاب اعضای هیأت مدیره و کادر فنی تیم والیبال «هاوش» در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: هنوز درباره سرمربی تیم به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم اما قطعا از مربیان فعلی و بومی تیم نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز بودجه قطعی باشگاه را نبسته‌ایم، خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این است که نخواهیم گذاشت تیم «هاوش» زنگ تفریح تیم‌های دیگر باشد و برای کسب رده‌های بالای لیگ برتر کشور تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی «هاوش» با اشاره به اینکه تماشاگران سرمایه اصلی و واقعی هر تیمی را تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: از همه مردم شریف گنبدکاووس می‌خواهم ما را در انجام وظیفه خودمان که حمایت از فرزندان با استعداد این خطه است یاری کنند و نگذارند تیم در هیچ مقطعی از فصل تنها باشد.

انتهای پیام/83014/چ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول