اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

فارس گزارش می‌دهد

48 ساعت قبل از آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن/ غرفه‌ها همچنان خالی است

در حالی که تنها 48 ساعت تا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن باقی مانده، بسیاری از غرفه‌های نمایشگاه خالی است و هنوز روند آماده‌سازی و غرفه‌‌بندی نمایشگاه ادامه دارد.

48 ساعت قبل از آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن/ غرفه‌ها همچنان خالی است

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، امروز در حالی که تنها دو روز تا برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مانده است، اصحاب رسانه از روند برپایی این نمایشگاه بازدید کردند.

 

 

وقتی وارد مصلای امام خمینی(ره) می‌شدی، اثری از برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن نبود حتی بنری در نزدیکی مصلای امام خمینی(ره) نصب نشده بود تا افراد را به سمت نمایشگاه هدایت کند.

 

 

در شبستان مصلا نیز تازه افراد در حال غرفه‌بندی و آماده‌سازی بودند. با توجه به اینکه بخش محراب در دست مسئولان نمایشگاه نیست فضایی به نسبت بزرگ خالی مانده بود و پس از طی کردن این مسیر بخش مؤسسات دولتی و غیردولتی آغاز می‌شد؛ بخشی که تنها غرفه‌بندی شده بود و اثری از محصولات نمایشگاه مشاهده نمی‌شد.

جلوتر از این مکان بخش مکتوب نمایشگاه بود که با وجود اینکه مسئولان از افتتاح غیررسمی آن از پنج‌شنبه 20 خردادماه خبر داده بودند هنوز برخی از غرفه‌ها خالی بود.

 

 

با وجود اینکه انتظار می‌رفت آمادگی‌ مصلا برای برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن با روند بهتری پیش می‌رفت اما هنوز بسیاری از بخش‌ها و غرفه‌ها خالی به نظر می‌رسید. البته مسئولان نمایشگاه با قطعیت اعلام کردند که تا صبح سه‌شنبه تمامی بخش‌های نمایشگاه آماده میزبانی از مردم قرآن دوست کشورمان است.

 

 

امسال نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در فضای مسقف40 هزار مترمربع برگزار می‌‌شود که این امر یکی از مزایای این دوره از نمایشگاه نسبت به دو سال گذشته است چرا که در دو سال گذشته که نمایشگاه با مدیریت حجت الاسلام حشمتی برگزار می‌شد، باغ موزه دفاع مقدس میزبان علاقه‌مندان بود و بیشتر بخش‌ها و غرفه‌ها در فضایی غیرمسقف تعبیه شده بود و همین امر نارضایتی بسیاری از بازدیدکنندگان را به همراه داشت اما امسال با تدابیر مسئولان این نواقص رفع و نمایشگاه به مصلای امام خمینی(ره) منتقل شده است.

 

 

امیداست که این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قران کریم بتواند پاسخگوی نیاز بازدیدکنندگان باشد و بتواند شعار «به سوی فهم قرآن» که در این دوره انتخاب شده است را محقق سازد.

 

 

به گزارش فارس، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 24 خرداد تا 8 تیرماه از ساعت 18 تا 23:30 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول