اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار زنجان مطرح کرد

حفر و تجهیز 10 حلقه چاه آب شرب دیگر در زنجان

معاون عمرانی فرماندار زنجان از حفر و تجهیز 10 حلقه چاه آب شرب دیگر در زنجان خبر داد.

حفر و تجهیز 10 حلقه چاه آب شرب دیگر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلیل جزو نقی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان زنجان اظهار کرد: بارش‌ها در سال گذشته خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه این بارش‌ها موجب عبور از خشکسالی شده است، عنوان کرد: با این حال نباید برنامه‌ریزی برای مدیریت آب شهرستان زنجان در سال جاری فراموش شود.

معاون عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به اینکه 45 حلقه چاه آب مسؤولیت تامین آب شرب زنجان را بر عهده دارد، عنوان کرد: 10 حلقه آب نیز برای استفاده از آب در زمان نیاز در دستور کار قرار دارد.

جزو نقی با بیان اینکه پمپ‌های غیر مجاز مشکلات زیادی را برای سطح آب ایجاد کرده است، ادامه داد: این پمپ‌ها موجب افت آب می‌شود.

رئیس مرکز خانه بهداشت شهرستان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال گذشته روستای سلطان‌آباد با موریانه‌ درگیر بوده است، اضافه کرد: این موضوع در حال شعله‌‌ور شدن و سرایت به روستاهای مجاور است.

محمود حریری با اشاره به اینکه برای مقابله باید گونه موریانه‌ها شناسایی شود، اعلام کرد: مدیریت بحران باید برای مقابله با این معضل چاره‌اندیشی لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/73009/چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول