اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان خبر داد

تامین آب شرب شهر زنجان از طریق 45 حلقه چاه

فرماندار شهرستان زنجان گفت: آب شرب ساکنان شهر زنجان از طریق 45 حلقه چاه تامین می‌شود.

تامین آب شرب شهر زنجان از طریق 45 حلقه چاه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید فرخی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان زنجان اظهار کرد: با آغاز فصل گرما در زنجان باید اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تابستان فصل گردشگری برای حضور علاقه‌مندان در طبیعت است، عنوان کرد: در این میان استقبال مردم از مجموعه تفریحی «ائل داغی» زیاد است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در مراتع زنجان عنوان کرد: در صورت عدم اقدامات پیشگیرانه ممکن است صدمات غیرقابل جبرانی به طبیعت وارد شود.

فرخی با اشاره به وجود چندین پارک جنگلی در شهر زنجان اضافه کرد: باید شهرداری فکری برای کنترل آتش در این مناطق کند.

وی از اداره منابع طبیعی شهرستان زنجان خواست نام 27 روستای بحرانی شهرستان زنجان در زمینه آتش‌سوزی را اعلام کنند و افزود: باید از تکنولوژی‌های جدید از جمله دوربین‌های راهداری برای اطلاع به موقع از وقوع آتش‌سوزی‌ها و کنترل آن استفاده کرد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه طی سال گذشته و سال جاری بارندگی خوبی در استان وجود داشته است، عنوان کرد: با وجود این بارندگی‌ها باید برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت منابع آب در زنجان انجام شود.

فرخی با اشاره به اینکه آب شرب زنجان از طریق 45 چاه آب تامین می‌شود، ادامه داد: با این وجود برنامه‌ریزی برای تجهیز پنج حلقه چاه آب در شرق و پنج حلقه چاه در غرب زنجان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به ساخت و تجهیز مجتمع‌های آب در شهرستان زنجان اضافه کرد: مجتمع‌های آب معجزات و قره‌پشتلو از جمله این مجتمع‌هاست که در تامین آب می‌تواند موثر باشد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت‌ چاه‌های غیرمجاز موجب افت سطح آب‌های زیرزمینی می‌شود، اظهار کرد: باید مسؤولان مربوطه با این موضوع مقابله کنند.

انتهای پیام/73009/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول