اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  انرژی اتمی

معاون وزیر توسعه لهستان در دیدار با ظریف اعلام کرد

علاقه‌مندی لهستان به گسترش همکاری‌ها با ایران در حوزه‌های انرژی و توریسم

معاون وزیر توسعه لهستان در دیدار با وزیر خارجه ایران از علاقمندی دولت ورشو نسبت به گسترش روابط و همکاری‌ها با ایران در حوزه‌های مختلف از جمله توریسم، انرژی و همکاری‌های بانکی تاکید کرد.

علاقه‌مندی لهستان به گسترش همکاری‌ها با ایران در حوزه‌های انرژی و توریسم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، معاون وزیر توسعه لهستان با حضور در هتل محل اقامت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با وی دیدار و در خصوص همکاری‌های اقتصادی دو کشور گفت‌وگو و رایزنی کرد.

ظریف در این ملاقات با تشریح ظرفیت‌های گسترده اقتصادی ایران بر تصمیم و اراده سیاسی دولت جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با لهستان در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.

معاون وزیر توسعه لهستان نیز بر علاقمندی دولت متبوع خود نسبت به گسترش روابط و همکاری‌ها با ایران در حوزه‌های مختلف از جمله توریسم، انرژی و همکاری‌های بانکی تاکید کرد.

معاون وزیر توسعه لهستان در غیاب وزیر توسعه این کشور، ظریف را در همایش اقتصادی اتاق‌های بازرگانی ایران و لهستان که امروز در ورشو برگزار می‌شود، همراهی خواهد کرد.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران شب گذشته در سفری دوره‌ای به قاره اروپا بعد از اجرای برجام و در اولین مقصد این سفر وارد لهستان شد و بلافاصله پس از ورود با همتای لهستانی خود ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را بررسی و یادداشت تفاهم رایزنی‌های سیاسی بین ایران و لهستان به امضای وزرای خارجه دو کشور رسید.

ظریف قرار است در ادامه این سفر امشب ورشو را به مقصد هلسینکی ترک و در ادامه نیز به استکهلم و از آنجا به ریگا سفر کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در اولین دور از سفر دوره‌ایش پس از اجرای برجام به چند کشور جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه سفر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول