اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد

آغاز ثبت‌نام مبلغان کرمانشاه در سامانه سجام

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام مبلغان و مبلغه‌های استان کرمانشاه در فضای مجازی سایت سجام در ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام مبلغان کرمانشاه در سامانه سجام

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: با توجه اوضاع ناامن منطقه و ثبات و امنیت در جمهوری اسلامی ایران و دسیسه‌های و توطئه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به عقاید دینی جوانان ایرانی‌، امسال در ماه مبارک رمضان اعزام مبلغان و مبلغه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام مبلغان امسال در سامانه سجام انجام می‌شود، گفت: ثبت‌نام مبلغان و مبلغه‌های استان در فضای مجازی سایت سجام برای اعزام به مناطق مختلف استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از همایش طلایه‌داران تبلیغ خبر داد و گفت: همایش طلایه‌داران تبلیغ 17 خرداد‌ماه با حضور مبلغان و مبلغه‌های اعزامی به مناطق مختلف استان در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود.

قبادی برگزاری نماز جماعت، کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم، کلاس احکام و عقاید، تشکیل جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری سخنرانی و مجالس مختلف جشن و... را از جمله وظایف مبلغان و مبلغه‌ها اعزامی در مناطق مختلف استان کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول