اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه مشاوران جوان گلستان:

زمینه جوان‎باوری و جوان‎یاوری در دولت فراهم شد

رئیس حوزه مشاوران جوان استان گلستان گفت: در دولت تدبیر و امید زمینه جوان‎باوری و جوان‎یاوری فراهم شده است.

زمینه جوان‎باوری و جوان‎یاوری در دولت فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی نصیبی امشب در همایش جوان، خودباوری و توسعه اقتصادی که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران بخش خصوصی، بخش دولتی و جوانان صاحبنظر و پویا سه ضلع مثلث توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می‎شوند.

وی توسعه استان گلستان را در افق 1404 در چهار محور اساسی اعلام و تصریح کرد: «صنعت و تجارت»، «کشاورزی»، «گردشگری» و «فرهنگی و اجتماعی» از محورهای توسعه‎ای استان گلستان است.

برش‎های شهرستانی توسعه‎ای در گلستان تدوین شد

مشاور استاندار گلستان در امور جوانان افزود: نسل جوان ما امروز بر خلاف گذشته از تحصیلات تکمیلی برخوردار است و با پیشرفت تکنولوژی، انگیزه مشارکت دارد در این راستا نباید از ظرفیت جوانان غفلت شود.

نصیبی گفت: دی‌ماه 1394 در حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان همایش توسعه استان بر پایه ایده‎های جوانان کلید زده شد در این راستا کارگروه‎هایی تشکیل و در چهار محور به بیان ایده‎ها و دیدگاه‎ها پرداخته شد.

وی از تهیه برش‎های شهرستانی توسعه‎ای در استان گلستان خبر داد و افزود: از ظرفیت نسل جوان در مسیر توسعه استان گلستان نباید غفلت کرد.

باید به جوانان میدان داد

رئیس حوزه مشاوران جوان استان گلستان؛ نقش نیروی انسانی توسعه یافته را محور پیشرفت خواند و ابراز کرد: توسعه استان با نیروی انسانی توسعه یافته محقق می‎شود باید زمینه حضور تدریجی جوانان را در عرصه‎های مختلف دولتی و غیردولتی فراهم کرد.

نصیبی با بیان اینکه باید به جوانان میدان داده شود، تاکید کرد: مدیری موفق است که زمینه پرورش چند مدیر دیگر را در کنار خودش فراهم کند و جوانان را برای فردای کشور پرورش دهد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر تبلور خودباوری جوانان است، جوانان ایران با همت جمعی در راستای دفاع از میهن و اسلام در مقابل ددمنشان تا بن دندان مسلح بعثی ایستادند و به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/83001/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول