اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت سی و چهارمین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد

همایش پیاده‌روی خانوادگی در جاسک برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی به‌ مناسبت سی و چهارمین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده آنها در جاسک شرقی‌ترین منطقه هرمزگان برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در جاسک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر جاسک، صبح امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی به‌ مناسبت سی و چهارمین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده آنان در شرقی‌ترین منطقه هرمزگان برگزار شد، مسیر این همایش از ساحل یکبنی جاسک آغاز و در پارک این محله به طول سه کیلومتر به پایان رسید.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک طی سخنانی در این همایش ضمن تبریک سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، میلاد حضرت علی اکبر‌(ع) و روز جوان گفت: حضور جوانان ورزشکار در واحد جاسک نشان از ظرفیت بالای این واحد دانشگاهی در بخش‌های مختلف و به‌ ویژه ورزش دارد.

محمد جمال‌الدینی ادامه داد: انتظار می‌رود این ظرفیت مناسب با حمایت‌های مسؤولان موجب شکوفایی بیشتر ورزش دانشگاهی شود.

وی تصریح کرد: این شهرستان تاکنون با معضل کمبود دانشجو مواجه نشده است و توانسته با ارائه خدمات به‌ موقع رضایت مردم را در این زمینه جلب کند.

این مسؤول یادآور شد: دانشگاه‌ها به‌ عنوان موتور محرکه کشور می‌توانند با نیازسنجی و برآورده کردن نیاز جامعه، موانع و مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

جمال‌الدینی از آمادگی این دانشگاه به‌ منظور انعقاد تفاهمنامه همکاری با سایر دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری سایر نهادهای شهری، استانی و ملی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری جاسک را در آینده نزدیک در این دانشگاه برگزار کنیم.

به گزارش فارس، در پایان این همایش به قید قرعه جوایز نفیسی به رسم یادبود به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/3264/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول