اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار انجام می‌شود

برگزاری پانسیون ورزشی کودکان و نوجوانان لوتوس در دماوند

برای نخستین‌بار پانسیون ورزشی کودکان و نوجوانان لوتوس شرق استان تهران در شهر دماوند برگزار می‌شود.

برگزاری پانسیون ورزشی کودکان و نوجوانان لوتوس در دماوند

مدیر پانسیون ورزشی کودک و نوجوان شهرستان دماوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به برگزاری نخستین پانسیون ورزشی در این شهرستان اظهار داشت: نخستین پانسیون ورزشی در شرق استان تهران با نام پانسیون ورزشی کودکان و نوجوانان لوتوس در دماوند برگزار خواهد شد.

مهدی روستایی ادامه داد: پانسیون ورزشی کودکان و نوجوانان لوتوس زیر نظر دانشگاه تهران از اول تیرماه تا پایان شهریورماه در سالن ولیعصر گیلاوند برگزار می‌شود که افراد برای ثبت‌نام می‌توانند از اول خردادماه به سالن ولیعصر گیلاوند جهت ثبت‌نام حضور پیدا کنند.

وی گفت: پانسیون ورزشی کودک و نوجوان لوتوس در شهرستان دماوند با هدف استعدادیابی ورزشکاران در تمام رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود.

روستایی افزود: آموزش حرفه‌ای ورزشی و معرفی افراد بعد از پایان دوره مهارت‌ها به مراکز ورزشی و جامعه یکی دیگر از اهداف برگزاری پانسیون ورزشی کودکان و نوجوانان لوتوس در شهرستان دماوند است.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار پانسیون ورزشی کودک و نوجوان در شهرستان دماوند برگزار می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در این پانسیون اصلاح حرکات در کودکان و نوجوانانی است که دچار ناهنجاری‌های حرکاتی همچون داشتن کف پای صاف شده‌اند.

مدیر پانسیون ورزشی کودک و نوجوان شهرستان دماوند بیان کرد: تست‌های مربوط به استعدادیابی را با فراهم آوردن تجهیزات لازم در این شهرستان انجام خواهیم داد تا افراد مستعد و توانمند به شکل علمی، تخصصی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را بگذرانند که در پایان افراد مستعد را به تهران معرفی خواهیم کرد.

روستایی با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری نخستین پانسیون کودک و نوجوان شرق استان تهران در دماوند، ارتقای کیفیت آموزش و هدفمند کردن ورزش‌های کودکان و نوجوانان است، گفت: ورزش کودکان و نوجوانان باید به گونه‌ای هدفمند باشد که بعد از پایان دوره‌ها خروجی مناسب و مطلوبی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: در نظر گرفته‌ایم تا از مربیان ورزشی شهرستان دماوند استفاده کنیم و در این راستا تیم‌های تخصصی در بخش‌های سنجش، تغذیه، آسیب‌شناسی و ... از تهران حضور پیدا خواهند کرد.

مدیر پانسیون ورزشی کودک و نوجوان شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت درمان ناهنجاری‌های حرکتی در کودکان و نوجوانان گفت: یکی از بخش‌های مهم درمان و اصلاح ناهنجاری حرکتی در کودکان و نوجوانان این است که خانواده‌ها نسبت به تشویق و ترغیب فرزندانشان در فعالیت‌های صحیح ورزشی کوتاهی کرده‌اند.

روستایی خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف پانسیون کودک و نوجوان لوتوس در شهرستان دماوند هزینه‌های مناسبی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های پانسیون ورزشی کودکان و نوجوانان لوتوس در شهرستان دماوند ارائه برنامه غذایی است، گفت: در برخی از موارد با کودکان و نوجوانانی برخورد می‌کنیم که دچار اضافه‌وزن، کاهش وزن و ... هستند که در این زمینه میزبان خانواده‌ها برای آموزش سبک زندگی و ارائه برنامه‌ای سالم برای رشد مطلوب کودکان و نوجوانان خواهیم بود.

مدیر پانسیون ورزشی کودک و نوجوان شهرستان دماوند افزود: برای نخستین‌بار ایروبیک چربی‌سوزی کودکان را در نخستین پانسیون ورزشی کودکان و نوجوانان شهرستان دماوند برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/67019/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول