اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جلسه مشترک کمیته مسابقات و کمیته مربیان صورت گرفت

اهتمام جودوکاران قم برای درخشش در میادین داخلی و برون‌مرزی

مسؤولان هیأت جودو و کوراش استان قم در جلسه‌ای مشترک بر حضور موفق جودو قم در میادین داخلی و برون‌مرزی تأکید کردند.

اهتمام جودوکاران قم برای درخشش در میادین داخلی و برون‌مرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست مشترک کمیته مسابقات و کمیته مربیان هیأت جودو و کوراش استان قم با حضور تمام مسؤولان این هیأت ورزشی نظیر رئیس، نایب‌رئیس و دبیر در کنار مربیان و جودوکاران ارشد باشگاه‌های جودو قم برگزار شد.

این نشست با هدف بررسی راه‌کارهای ارتقاء و پیشرفت جودو قم و همچنین رفع معایب، نقایص و کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت در دفتر هیأت جودو و کوراش قم واقع در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار شد تا قمی‌ها در مسابقاتی که طبق تقویم سال 1395 فدراسیون جودو و کوراش برگزار می‌شود، با بهترین شرایط به مصاف رقبا بروند.

در آغاز این جلسه موضوع برگزاری مطلوب مسابقات قهرمانی و انتخابی جودو استان قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مطرح شد و در ادامه، موضوع چگونگی برگزاری اردوهای تمرینی جودوکاران قم به منظور حضور پرقدرت در مسابقات پیش‌رو مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست برنامه‌های آتی هیأت جودو و کوراش استان قم در موضوع آموزش نیز مورد بررسی واقع شد و با طرح مشکلات عمده باشگاه‌ها در خصوص دوره‌های بازآموزی مربیان، بحث و تبادل‌نظر شد و با در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات تصمیم نهایی با هدف برگزاری مطلوب دوره‌های آموزشی اتخاذ آموزشی اشد.

در نشست مشترک مسؤولان کمیته‌های مسابقات و مربیان جودو و کوراش استان قم مقرر شد اعضای مختلف این هیأت توافق کردند با برنامه‌ریزی دقیق‌تری نسبت به ادامه فعالیت خود به منظور رشد و اعتلای این رشته سعی و تلاش بیشتری انجام بدهند.

در این جلسه سعید معتضدی مسئول کمیته مسابقات هیأت جودو و کوراش استان قم راجع به نحوه وزن‌کشی و صدور آی‌دی کارت و همچنین برگزاری رقابت‌های استانی این رشته و اعزام‌های مختلف جودوکاران هر دو بخش شیایی و کاتای قم به مسابقات کشوری گزارشی ارائه کرد تا موانع و مشکلات در این مسیر برطرف شود.

همچنین محمودی مسؤول کمیته مربیان هیأت جودو و کوراش استان قم از برنامه‌های هماهنگ شده برای ارتقاء سطح کیفی علم و دانش مربیان جودو قم و برگزاری دوره‌های منظم و مطلوب آموزشی گزارشی ارائه کرد و در نهایت سعید علیزاده رئیس هیأت به سخنرانی و جمع‌بندی مذاکرات و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه پرداخت.

بعد از توافقی که مسؤولان بخش‌های مختلف هیأت جودو و کوراش استان قم برای ارتقاء این رشته ورزشی و حضور موفق جودوکاران قم در بخش مبارزه و اجرای فرم این رشته در مسابقات داخلی و برون‌مرزی داشتند، مسؤولان این رشته و برخی از مربیان جودو قم در کنگره علمی اخلاق در ورزش حضور یافتند.

این کنگره با حضور مدیران، مربیان و متولیان هیأت‌های ورزشی قم به میزبانی فرهنگ‌سرای جوان قم توسط اداره‌کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد و در آن معاون فرهنگی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان و همچنین سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبری وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

به نمایندگی از هیأت جودو وکوراش استان قم، علیرضا معتضدی نایب رئیس هیأت، جواد آقاجانی دبیر هیأت، مجتبی تجویدی مسؤول کمیته پیشکسوتان، سعید معتضدی مسؤول کمیته مسابقات، مهدی خوش‌کلام مسئول کمیته فرهنگی، محمدرضا بابائیان مسؤول کمیته دفاع شخصی، رضا کاسه‌ساز از مربیان برتر جودو قم و حسین وکیلی دیگر مربی برجسته جودو قم حضور داشتند.

انتهای پیام/78002/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول