اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان:

168 پروژه مخابرات افتتاح می‎شود/ بدهی 8 میلیارد تومانی مردم به مخابرات گلستان

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان از افتتاح 168 پروژه با اعتبار 418 میلیارد و 957 میلیون و 342 هزار ریال پروژه در 27 اردیبهشت ‎ماه جاری در این استان خبر داد.

168 پروژه مخابرات افتتاح می‎شود/ بدهی 8 میلیارد تومانی مردم به مخابرات گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی شهمرادی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: پروژه‎های قابل افتتاح در استان شامل 93 ایستگاه BTS به منظور پوشش شبکه‎های 3G و 4G و 13 پروژه در حوزه دیتا، 11 پروژه فیبر نوری، دو مرکز سوئیچینگ و 49 پروژه در بخش انتقال خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر شهرها زیرپوشش فناوری 3G و 4G هستند فقط شهرستان مراوه‎تپه فاقد این فناوری بود که امسال به این مهم دست پیدا خواهد کرد شهرستان‎های سرخنکلاته و جلین نیز کار نصب به اتمام می‎رسد و مردم از فناوری 3G و 4G برخوردار می‎شوند.

بدهی 8 میلیارد تومانی مردم به مخابرات گلستان

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان افزود: به استثنای شهرستان‎های نوده، اینچه‎برون و فراغی مابقی شهرستان‎های استان از فناوری 3G و 4G بهره‎مند هستند.

شهمرادی با بیان اینکه فناوری 4G فقط در شهرستان گرگان وجود دارد، بیان کرد: هزینه سرمایه‎گذاری برای راه‎اندازی این فناوری بسیار بالاست به دلیل پهنای باند که در اختیار مشتریان قرار می‎دهد در چهار نقطه 4G راه‎اندازی شده است.

وی در خصوص وصول مطالبات شرکت مخابرات استان گفت: شرکت مخابرات استان گلستان 8 میلیارد تومان از مردم طلب دارد که پیگیری‎های زیادی برای وصول مطالبات صورت گرفت.

حقوق پرسنل مخابرات گلستان ماهانه 3.5 میلیارد تومان است

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان از اجرای طرح بهبود کیفیت خدمات دیتا خبر داد و اظهار کرد: نگاه ما این است سرویس‎هایی که به مردم می‎دهیم باید اولویت‎بندی شود.

شهمرادی با بیان اینکه شرکت مخابرات یک شرکت عیال‎وار و پرهزینه است، گفت: یک‎هزار و 310 نیروی رسمی، قراردادی و شرکتی در سطح استان فعالیت می‎کنند که ماهانه حقوق این پرسنل 3.5 میلیارد تومان است.

وی رسیدگی به مشکلات مشتریان و نظارت روی فرآیند خدمات فروش را از اولویت‎های شرکت مخابرات دانست و به مردم استان قول داد سال 1395 در حوزه مشتری‎محوری تحول ویژه‎ای نسبت به سال گذشته پیش‎رو داشته باشند.

تجهیزات مخابرات در 90 روستای گلستان مرتباً سرقت می‎شود

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در خصوص سرقت‎های تجهیزات این شرکت گفت: 80 الی 90 روستا مرتباً مورد سرقت قرار می‎گیرند که تجهیزات نزدیک به 50 روستا تکمیل شده و بالای 10 میلیارد تومان برای بهینه‎سازی هزینه شده است و سرقت تجهیزات مخابرات حدود 4 میلیارد تومان الی 5 میلیارد تومان به شرکت مخابرات خسارت وارد کرده است.

شهمرادی افزود: با وجود مشکلاتی که مخابرات دارد در بخش تلفن ثابت زیان می‎دهیم درآمد هر خط ماهانه 4 هزار تومان است که شرکت مخابرات دو برابر برای آن هزینه می‎کند.

به گفته وی؛ به ازای هر خط تلفن ثابت شرکت مخابرات 8 هزار تومان هزینه می‎کند در حالی که تعرفه تلفن ثابت 12 سال همچنان تغییر نکرده است.

انتهای پیام/83001/چ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول