اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر تأکید کرد

لزوم تامین سوخت کشاورزی در بابلسر

فرماندار بابلسر گفت: تامین سوخت کشاورزی و حمایت از کشاورزان این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

لزوم تامین سوخت کشاورزی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید علی اسد بعد از ظهر امروز در جلسه قاچاق کالا و ارز در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با اشاره به ورود برخی کالاهای نامرغوب و غیراستاندارد به کشور، اظهار کرد: جلوگیری از واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شود ضروری است و اگر نتوانیم از ورود این کالاها جلوگیری کنیم، شاهد خسارات جبران‌ناپذیری در بخش اقتصاد خواهیم بود.

وی با تأکید به تقویت سرمایه‌گذاری و تولیدات داخلی، تصریح کرد: پدیده مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پدیده‌ای گسترده بوده و نیاز به کار گروهی و حمایت همه مسؤولان دارد.

فرماندار بابلسر به تامین سوخت کشاورزی و حمایت از کشاورزان تأکید کرد و افزود: در صورت تأمین نکردن سوخت مورد نیاز کشاورزان امکان تولید و کشاورزی از آنها گرفته می‌شود که نیاز است مسؤولان ذیربط نسبت به تامین سوخت مورد نیاز اقدام کنند.

اسد با اشاره به اینکه براساس قانون، سوخت به کشاورزانی که مجوز چاه‌های کشاورزی ندارند تعلق نمی‌گیرد، گفت: در منطقه اوجاکسر و بخشی از مناطق روستایی بابلسر به‌دلیل نزدیکی به دریا امکان حفر چاه وجود ندارد و باید راهکاری اندیشیده شود تا کشاورزان این منطقه بتوانند، سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

انتهای پیام/86010/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول