اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

سپاه و بسیج سازندگی گام اساسی در مسیر مطالبات مردم و نظام برداشته است

استاندار گلستان گفت: سپاه و بسیج سازندگی پس از پشت سر نهادن دفاع مقدس، در جبهه‎ سازندگی در راستای مطالبات نظام و مردم گام‎های اساسی برداشته است.

سپاه و بسیج سازندگی گام اساسی در مسیر مطالبات مردم و نظام برداشته است

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح متمرکز هفت پروژه محرومیت‎زدایی بسیج سازندگی استان گلستان در جمع مردم ولایتمدار روستای جهان‌آباد از توابع شهرستان گرگان با بیان اینکه گسترش تعلیم و تربیت در استان گلستان یک حوزه اساسی به شمار می‎رود، گفت: مسئله تعلیم و تربیت توسط پیامبر اکرم(ص) بنیانگذاری شده، به گونه‎ای که از روزهای نخست رسالت پیامبر اکرم(ص) به دنبال این بود که ظرفیت تعلیم و تربیت در جامعه القا کند.

وی با بیان اینکه ارزش نهادن به علم یکی از اقدام‎های اساسی بود که پیامبر اکرم(ص) آن را بنیانگذاری کرد، افزود: امروز نخستین طرح محرومیت‎زدایی  که در روستای جهان آباد ساخت شده مدرسه و مرکز یادگیری و علم‌آموزی است و باید این مهم را به فال نیک گرفت.

استاندار گلستان بیان داشت: خوشبختانه امروز سپاه و بسیج سازندگی پس از پشت سر نهادن دفاع مقدس، در جبهه‎ سازندگی با نگاه به مطالبات نظام و مردم گام‎های اساسی برداشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

صادقلو با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم است، ابراز داشت: امروز خدمت‎رسانی به شما مردم مستضعف افتخار ما است چرا که این مهم افتخار امام (ره)، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور منتخب مردم بوده و است.

هیچ بیماری به اندازه جهل خطرناک‌ نیست

وی با بیان اینکه با توجه به ساخت مدرسه در این نقطه فرزندان شما باید به دنبال علم و آموختن باشند، افزود: آموختن علم بازنشستگی ندارد و در هیچ مکان و زمانی متوقف نخواهد شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه از پیامبر اکرم(ص) توصیه شده که علم حتی در دور دست‎ها بود باید به دنبال آن برویم و آن را به دست بیاوریم، گفت: علم و عالم در نزد اسلام ارزش بالایی دارند به گونه‎ای که قلم عالم را با خون شهیدی که جان و هستی خود را در راه خدا انفاق کرده است مقایسه می‎کنند.

صادقلو ابراز داشت: هیچ بیماری به اندازه جهل خطرناک‌ نیست لذا بر این اساس آموختن علم بر زن و مرد واجب شده است چرا که آینده اسلام و بشریت در مسیر علم‌آموزی قرار دارد.

گفتنی با حضور استاندار گلستان و فرمانده سپاه نینوا گلستان همزمان با افتتاح مدرسه روستای جهان آباد، نخستین مدارس ساخته شده توسط بسیج سازندگی استان گلستان در شهرستان‎های گرگان، کردکوی، آق قلا ،بندر ترکمن و علی آباد کتول به‎ بهره‎برداری رسیدند.

انتهای پیام/83015/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول