اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی خبر داد

خسارت 17 میلیارد ریالی سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با بیان اینکه بارندگی‌ها از ابتدای سال در خراسان جنوبی 250 میلیارد ریال خسارت به بار آورده است، گفت: شهرستان‌های بیرجند، طبس، سربیشه و درمیان بیشترین میزان خسارت را داشتند.

خسارت 17 میلیارد ریالی سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی

سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اینکه بارندگی‌ها در خراسان جنوبی 36.5 درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: بارندگی‌های 24 ساعت گذشته تاکنون 17 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌ها و بخش‌های زیربنایی استان وارده است.

وی از وارد آمدن خسارت به هفت قنات در سطح استان خبر داد و افزود: بارش‌های رگباری میزان خسارت به استان را افزایش داده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی بیان داشت: ایل‌راه‌های عشایری، آب‌نماها، راه‌های روستایی، شانه‌راه‌ها، پل‌ها، ابنیه، مزارع و باغات و تأسیسات طی این بارندگی‌ها دچار خسارت شدند.

میرجلیلی اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی به موقع صدا و سیما و مطبوعات، خوشبختانه در اثر سیل در 6 ماه گذشته خراسان جنوبی هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

وی از کاهش 28 درصدی بارندگی طی بازه زمانی فروردین و اردیبهشت ماه نسبت به سال‌گذشته خبر داد و اذعان داشت: خشکسالی حاد در خراسان جنوبی سبب شده که در صدر استان‌های کشور از لحاظ خشکسالی قرار بگیریم.

انتهای پیام/22481/ج/ن10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول