اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حججی نماینده قم در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا شد

محمدکاظم حججی به عنوان نماینده دوچرخه‌سواری استان قم راهی رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان 2016 قهرمانی آسیا شد.

حججی نماینده قم در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدکاظم حججی یکی از بهترین‌ رکاب‌زنان قم در سال‌های نه‌چندان دور دوچرخه‌سواری استان قم است که اکنون به عنوان یکی از پیشکسوتان با تجربه و مربیان با دانش این رشته ورزشی فعالیت می‌کند.

حججی که سابقه موفقی در دوچرخه‌سواری استان قم و ایران دارد و در بین اهالی این رشته چهره‌ شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شود اکنون در مسئولیت ریاست هیأت دوچرخه‌سواری قم نیز تجربیات ارزنده خود را در اختیار نیروها و نسل جدید این رشته ورزشی قرار می‌دهد.

این چهره خوش‌نام دوچرخه‌سواری قم به سبب جایگاه و اعتباری که در فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران دارد اکنون به عنوان سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان کشورمان انتخاب شده و این تیم را در پیکارهای سال 2016 قهرمانی آسیا همراهی می‌کند.

این در حالی است که بعد از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، نفرات دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان کشورمان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان انتخاب شده‌اند و این رکاب‌زنان بعد از پشت‌سر گذاشتن مراحل مختلف تمرینی اکنون برای درخشش در پیکارهای آسیایی آماده‌اند.

در آذر ماه سال 1394 بود که با نظر کادر فنی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان ایران رکاب‌زنان مورد نظر، به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان ایران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند و در آزمون‌های آمادگی جسمانی به میزبانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری کشورمان تمرینات خود را بعد از حضور در اردوی تیم می و تست آمادگی جسمانی به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده زیر نظر مربیان خود پیگیری کردند تا آماده اعزام به مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا شوند.

حتی با برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه‌سواری، تیم ملی کوهستان به منظور برپایی اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی در فروردین‌ماه سال جاری به کشور ایتالیا نیز سفر کرد و در یک اردوی 25 روزه زیر نظر سرمربی اهل اسلوونی خود برای مسابقات آسیایی آماده شد.

این در حالی است که رکاب‌زنان کشورمان در دو رشته دانهیل و کراس‌کانتری این اردو، در چند مسابقه بین‌المللی نیز حضور یافتند و سپس به صورت مستقیم راهی رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان 2016  قهرمانی آسیا به میزبانی کشور تایلند شدند.

در اردوی تیم ملی کشورمان در این ایتالیا مهدی میرزاحسینی به عنوان مربی همراه با رکاب‌زنان این تیم یعنی محسن رمضانی، فرزاد خدایاری، محمد پورشریف، سجاد طاهری، حسین زنجانیان، امین نجفی، حسین رفیعی، امیرحسین جمشیدیان، فرانک پرتوآذر، محبوبه اوحدی و امیر آهنجان حضور داشتند.

گفتنی است: رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی مردان آسیا در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نیمه دوم اردیبهشت‌ماه جاری با حضور چهره‌های مطرح این رشته از کشورهای مختلف قاره کهن در شرق آسیا به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد و محمد کاظم حججی رئیس فعلی هیأت دوچرخه‌سواری قم سرپرستی تیم ملی را در این پیکارها بر عهده دارد.

انتهای پیام/78002/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول