اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح مفتاح‌الجنه طی سال 94

بیش از 5 میلیارد ریال به خانواده‌های نیازمند قزوین اهدا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قزوین گفت: با اجرای طرح مفتاح‌الجنه طی سال 94 بیش از 5 میلیارد ریال به خانواده‌های نیازمند قزوین اهدا شد.

بیش از 5 میلیارد ریال به خانواده‌های نیازمند قزوین اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرماندار شهرستان قزوین به همراه مدیر کمیته امداد امام خمینی این شهرستان عصر امروز با سه خانواده نیازمند دیدار کردند.

این دیدارها در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه انجام شد و مسئولان حاضر از خانواده‌های نیازمند دلجویی و تفقد کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قزوین در این دیدارها با بیان اینکه خیران نقش بسزایی در رفع مشکلات نیازمندان دارند، اظهار کرد: مشارکت آن‌ها با این نهاد مایه خیر و برکت است.

علی حیدری با اشاره به اینکه در طرح مفتاح‌الجنه مسئولان به همراه خیران از خانواده‌های نیازمند سرکشی می‌کنند، عنوان کرد: سال گذشته با اجرای این طرح از 6 هزار و 390 خانواده بی‌بضاعت دیدار به عمل آمد.

وی ادامه داد: طی سال گذشته در دیدار از خانواده‌های نیازمند بیش از 5 میلیارد و 758 میلیون ریال به آن‌ها اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قزوین با بیان اینکه باید بسترهای مناسب برای گسترش کارهای نیکوکارانه خیران ایجاد شود، یادآور شد: در تحقق این هدف نیازمند همکاری مسئولان قزوین هستیم.

حیدری مشارکت آحاد جامعه در کمک‌رسانی به نیازمندان را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با ارتقای این کمک‌ها می‌توانیم اقدامات بسزایی را در رفع مشکلات محرومان برداریم.

* مشارکت خیران در طرح مفتاح‌الجنه ارتقا یابد

فرماندار شهرستان قزوین در ادامه این دیدارها نیز تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در راستای کمک‌رسانی به مددجویان زیر پوشش خود اقدامات مناسبی را با اجرای برنامه‌های مختلف انجام داده است.

سید علی موسوی‌موینی با بیان اینکه اجرای طرح مفتاح‌الجنه از جمله برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: باید خیران بیشتری از استان قزوین در این طرح شرکت کنند تا مشکلات نیازمندان به نحو مطلوبی برطرف شود.

در پایان با سه خانواده نیازمند، کمک‌های مالی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/77009/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول