اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ فوتبال نوجوانان ایران

کار صعود سیاه‌جامگان قم سخت شد / دومین شکست در ایستگاه نساجی

شکست سیاه‌جامگان قم در مصاف با نساجی مازندران کار این تیم برای صعود به مرحله نهایی فوتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران را سخت کرد.

کار صعود سیاه‌جامگان قم سخت شد / دومین شکست در ایستگاه نساجی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای مرحله دوم از فصل 95 ـ 1394 لیگ فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با حضور نماینده قم عصر امروز چهارمین روز خود را پشت سر گذاشت و فوتبالیست‌های نوجوان سیاه‌جامگان قم دومین شکست این مرحله را تجربه کردند.

نماینده فوتبال استان قم که با پنج رقیب دیگر برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور رقابت می‌کند امروز در چهارمین بازی خود برابر تیم فوتبال نساجی مازندران به میدان رفت و با باخت سنگین چهار بر دو از زمین مسابقه خارج شد.

سیاه‌جامگان قم در این دیدار با ترکیب امیرحسین الهورین، علیرضا حاتمی، علی سلیمانی، امیرحسین شوندی، مهدی سعادت، محمد ملک‌نژاد، امیرحسین امیری، علی نجف‌پور، پویا مختاری، محمدجواد لطفی و میلاد نوری به میدان رفت و سرمربی این تیم احسان کریمی در ادامه بازی از بهمن شامخی، ابوالفضل مولایی و مهدی شعبانی به عنوان بازیکنان جانشین استفاده کرد.

نماینده فوتبال استان قم که برای مسجل کردن صعود خود به مرحله نهایی با هدف کسب سه امتیاز به این دیدار آمده بود در همان لحظات ابتدایی بازی بدجور غافلگیر شد زیرا در دقیقه چهارم مسابقه تیم نساجی مازندران با استفاده از اشتباه مدافعان سیاه‌جامگان قم به گل اول دست یافت.

با این حال فوتبالیست‌های سیاه‌جامگان قم خیلی زود به بازی بازگشتند و سه دقیقه بعد از گل تیم نساجی مازندران موفق به گشودن دروازه حریف شدند تا کار به تساوی کشیده شود، در این لحظه ارسال پویا مختاری با دقت و تیزهوشی علی سلیمانی به گل تساوی نماینده قم تبدیل شد.

در دقیقه بیست و ششم این دیدار و در لحظاتی که بازی شرایط متعادلی داشت و دو تیم بیشتر در میانه میدان توپ را به چرخش درمی‌آوردند، فوتبالیست‌های سیاه‌جامگان قم بار دیگر غافلگیر شدند و تیم نساجی مازندران به گل دوم خود در این دیدار حساس دست پیدا کرد.

پنج دقیقه بعد از گل دوم مازندرانی‌ها، بار دیگر تیم نساجی به قلب خط دفاعی تیم سیاه‌جامگان قم زد و با ایجاد یک موقعیت گل دیگر برای بار سوم دروازه نماینده قم را باز کرد تا بازی به یک باره به سود حریف تغییر پیدا کند و قائمشهری‌ها نیمه نخست را سه بر یک پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم تلاش‌های تیم سیاه‌جامگان قم برای جبران گل‌های عقب افتاده نتیجه نداد تا اینکه تیم نساجی مازندران در دقیقه 80 موفق به زدن گل چهارم شد و تیر خلاص را شلیک کرد تا گل دوم تیم سیاه‌جامگان قم در دقیقه پایانی مسابقه هیچ مشکلی از این تیم برطرف نکند.

به این ترتیب تیم فوتبال سیاه‌جامگان قم در چهارمین مسابقه خود با حساب چهار بر دو به تیم نساجی مازندران باخت تا بعد از باخت یک بر صفر به تیم شهرداری نوشهر، پیروزی سه بر یک برابر تیم البرز هشتگرد و تساوی یک بر یک با پرسپولیس قائمشهر با چهار امتیاز در میانه جدول گروه 6 تیمی قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول