اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ فوتبال نوجوانان ایران

سیاه‌جامگان قم صاحب نخستین پیروزی شد / عبور از البرز برای احیای شانس صعود

تیم فوتبال سیاه‌جامگان قم به نخستین پیروزی خود در بازی‌های مرحله دوم لیگ فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور دست یافت.

سیاه‌جامگان قم صاحب نخستین پیروزی شد / عبور از البرز برای احیای شانس صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ دیدارهای مرحله دوم از فصل جاری مسابقات لیگ فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های ایران امروز در حالی پیگیری شد که تیم فوتبال نوجوانان سیاه‌جامگان قم توانست نخستین پیروزی خود را بعد از یک شکست غیرمنتظره به دست بیاورد.

فوتبالیست‌های آینده‌دار قم در ترکیب تیم سیاه‌جامگان که به عنوان تیم دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ برتر مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کرده‌اند از روز سی‌ و یکم فروردین‌ ماه وارد بازی‌های این مرحله شده‌اند و گام نخست را با شکست برابر تیم شهرداری نوشهر برداشتند اما امروز مقابل تیم البرز هشتگرد صاحب برتری شدند تا سه امتیاز با ارزش به اندوخته آنها افزوده شود.

دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان قم و البرز هشتگرد از مرحله دوم مسابقات فصل 95 – 1394 لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران امروز در حالی برگزار شد که پایان 90 دقیقه رقابت جذاب و تماشایی دو تیم چهار گل داشت و سه گل سهم سیاه‌جامگان قم بود تا این تیم با نتیجه سه بر یک از این بازی با پیروزی خارج شود.

احسان کریمی سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان قم در این دیدار از امیرحسین الهویرن، علیرضا حاتمی، مهدی سعادت، علی سلیمانی، محمدجواد عرب‌خراسانی، محمد ملک‌نژاد، امیرحسین امیری، محمدمهدی شعبانی، علیرضا رئیس‌ابراهیمی پویا مختاری و محمدجواد لطفی به عنوان 11 بازیکن اصلی استفاده کرد، ضمن اینکه در ادامه میلاد نوری از دقیقه 40 و رضا آقازیارتی از دقیقه 69 به عنوان یار جانشین وارد زمین بازی شدند.

فوتبالیست‌های سیاه‌جامگان قم در این دیدار با هدف جبران سه امتیازی که در روز نخست به راحتی به تیم شهرداری نوشهر دادند فوتبالی هجومی ارائه کردند و در همان لحظات نخست این فرصت را داشتند که به گلی زودهنگام در مقابل تیم البرز هشتگرد دست یابند اما برای رسیدن به گل نخست انتظار زیادی نکشیدند.

در دقیقه سیزدهم این بازی جذاب و تماشایی یک کار تیمی زیبا از تیم سیاه‌جامگان قم با پاس‌کاری دقیق لطفی و شعبانی منجر به رسیدن توپ به علیرضا رئیس‌ابراهیمی مقابل دروازه تیم البرز هشتگرد شد و این بازیکن با دقت توپ را به گل نخست تیم سیاه‌جامگان قم تبدیل کرد.

البته شادی و پایکوبی بازیکنان سیاه‌جامگان قم بعد از گل نخست تنها سه دقیقه به طول انجامید زیرا یک اشتباه از مدافعین این تیم موجب شد تیم حریف خیلی زود گل تساوی را درون دروازه نماینده قم قرار بدهد و کار را به تساوی یک بر یک بکشاند و البته حساسیت‌ها و جذابیت بازی افزایش یابد.

بعد از این گل فوتبالیست‌های تیم نوجوانان سیاه‌جامگان قم به خود آمدند ولی موقعیت‌های آنها در ادامه دقایق نیمه نخست این بازی به ثمر ننشست تا 45 دقیقه نخست رقابت سیاه‌جامگان قم و البرز هشتگرد از مرحله دوم فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

بعد از استراحت 15 دقیقه‌ای بین دو نیمه و نصایحی که مربیان دو تیم به بازیکنان داشتند، بازی ادامه پیدا کرد و در ششمین دقیقه نیمه دوم تیم سیاه‌جامگان قم صاحب یک ضربه آزاد شد و این موقعیت بسیار خوب با ضربه دقیقی که پویا مختاری به توپ زد، گل دوم نماینده قم را به همراه داشت.

در حالی که پیروزی و کسب سه امتیاز تیم سیاه‌جامگان قم در این دیدار قطعی شده بود و حریف نیز نتوانست به گل تساوی دست یابد، اشتهای بازیکنان سیاه‌جامگان قم به گل‌های بیشتر موجب شد تا در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی یک ضربه پنالتی نصیب نماینده قم شود و پویا مختاری از این موقعیت برای زدن گل سوم بهترین استفاده را برده و سیاه‌جامگان قم را سه بر یک برابر حریف به پیروزی برساند.

انتهای پیام/78002/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول