اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری قم

«دایناسور خوب» نقد شد

جلسه نقد و اکران انیمیشن «دایناسور خوب» عصر امروز با حضور محمد رضا آزاد کارشناس ارشد ادبیات نمایشی و یاسر محدثی رئیس انجمن پویانمایی قم در حوزه هنری قم برگزار شد.

«دایناسور خوب» نقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، پس از اکران انیمیشن «دایناسور خوب» و در آغاز نشست نقد و بررسی این فیلم یاسر محدثی رئیس انجمن پویا نمایی قم توضیحاتی درباره نحوه تولید انیمیشن دایناسور خوب ارائه کرد. سپس محمدرضا آزاد مدرس دانشگاه با تاکید بر اهمیت طبیعت و جزئیات در روندِ دراماتیکِ پرورش قهرمان،  فضاسازی و واقعیت‌نمایی در جزئیات را از جمله شاخصه‌های مهم این اثر دانست.

این مدرس دانشگاه انتخاب کاراکتر دایناسور و خلق شخصیتی دوست‌داشتنی در بستر زمان پیش از پیدایش انسان را از جمله هوشمندی‌های سازندگان فیلم دانست و گفت: تولیدکنندگان فیلم به این وسیله ضمن بهره بردن از امکان مفاهیم گذشته حال و آینده توانسته‌اند رابطه مناسبی را با نمونه انسان‌نمای اولیه و حتی مخاطب امروزی ایجاد کنند.

آزاد استفاده مناسب از مبحث بازیگری در انیمیشن را از جمله شاخصه‌های این فیلم دانست و افزود: با وجود عدم امکان دیالوگ در بسیاری لحظات با بهره بردن از زبان بدن و رفتار مانند میمیک، فیگور و حرکت این اثر توانسته به درستی احساس و پیام خود را منتقل کند.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول