اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حفاظت آب منطقه‎ای گلستان خبر داد

انسداد 204 چاه‎ غیرمجاز در گلستان

معاون حفاظت و بهره‎برداری شرکت آب منطقه‎ای گلستان گفت: از ابتدای اجرای طرح انسداد چاه‎های غیرمجاز 204 فقره انسداد در این استان انجام شده است.

انسداد 204 چاه‎ غیرمجاز  در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی آب منطقه‎ای گلستان، سید محسن حسینی از انسداد 26 حلقه چاه غیرمجاز در شش شهرستان استان در هفته منتهی به 20 فروردین سال جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح تعادل بخشی آب‎های زیرزمینی، طی هفته منتهی به 20 فروردین سالجاری 26 حلقه از چاه‎های غیرمجاز در شهرستان‎های گنبدکاووس، کردکوی، کلاله، رامیان، گالیکش، علی‎آبادکتول و گرگان مسدود شد که سهم شهرستان گنبدکاووس سه، گرگان دو، گالیکش یک و کلاله چهار، رامیان 10، علی‎آبادکتول سه و  کردکوی سه انسداد بوده است.
معاون حفاظت و بهره‎برداری شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان تصریح کرد: چاه‎های غیرمجاز مسدود شده در شهرستان گنبدکاووس در روستاهای سارجه کر، عجم شیرملی و بالخان، در کردکوی در روستای مهترکلاته، در رامیان در روستاهای رضا‎آباد فندرسک، شیرآباد، توران فارس، فجر رامیان، شهر دلند و توران ترک، در گرگان در روستاهای مرزنکلاته و اسبومحله در علی‎آبادکتول در روستاهای اسلام‎آباد و نظرخانی و در کلاله در روستاهای کنگور، گرکز و قراول حاجی تاجیک حفر شده بود.
وی ضمن تشکر از حمایت‎های دستگاه قضایی و انتظامی و نیز فرمانداران، از عملکرد مطلوب ادارات منابع آب شهرستان‎ها که موجب قطع ید این تعداد متجاوز به منابع آبی و جلوگیری از زیان به آبخوان‎ها و صاحبان چاه‎های پروانه‎دار شده است، اظهار کرد: روند انسداد چاه‎های غیر مجاز با مساعد شدن هوا در سال جاری و صدور احکام اجرایی بیشتر از سوی مراجع قضایی سرعت بیشتری خواهد یافت.
گفتنی است از ابتدای اجرای طرح انسداد چاه‎های غیرمجاز 204 فقره انسداد در استان انجام شده است.

انتهای پیام/2307/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول