اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اهواز:

آثار جنگ تحمیلی همچنان اهواز را آزار می‌دهد / محرومیت از اعتبارات دولتی باعث رکود در شهرداری اهواز شده است

شهردار اهواز گفت: خسارت‌های ناشی از جنگ تحمیلی همچنان در اهواز وجود دارد و محرومیت از اعتبارات دولتی نیز باعث رکود در شهرداری اهواز شده است.

آثار جنگ تحمیلی همچنان اهواز را آزار می‌دهد / محرومیت از اعتبارات دولتی باعث رکود در شهرداری اهواز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ سید خلف موسوی یکشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرداری اهواز اظهار کرد: خسارت‌های ناشی از هشت سال جنگ تحمیلی و نبود منابع مالی پایدار باعث عقب ماندگی زیاد اهواز نسبت به دیگر کلان‌شهرهای کشور شده است.

وی ادامه داد: سال‌های اخیر دوره رکود شهرداری اهواز بوده چرا که از اعتبارات دولتی محروم بودیم و ادارات دولتی نیز توان پرداخت بدهی خود را نداشتند.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: اقدامات عمرانی که در شهر اهواز انجام می‌گیرد عمران شهری در استان را مورد تاثیر قرار می‌دهد، به همین دلیل توجه به اهواز می‌تواند در استان منجر به الگوسازی شود.

موسوی متذکر شد: با وجود کمبود منابع مالی اما پروژه‌های عمرانی مانند تعریض پل سوم، زیرگذر جوادالائمه، زیرگذر شریعتی، تقاطع غیرهمسطح چهارشیر، ساخت 57 مجموعه ورزشی، هفت فرهنگسرا و سالانه 2 میلیون مترمربع آسفالت اجرا شده است.

وی در پایان ورود استانداری به استفاده از فضای ساحل کارون را اتفاقی بسیار مثبت دانست و اضافه کرد: ساحل‌سازی و ساخت تفرجگاه در ساحل این رودخانه در برنامه کاری شهرداری اهواز قرار دارد.

انتهای پیام/72029/ر10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول