اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز آمل:

25 سفره هفت‌سین در میادین و خیابان‌های آمل پهن شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آمل گفت: 25 سفره هفت‌سین برای زیباسازی شهری در ایام تعطیلات نوروز در میادین، مکان‌های پرتردد و خیابان‌های این شهرستان پهن شده است.

25 سفره هفت‌سین در میادین و خیابان‌های آمل پهن شد

محبوبه علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: پهن کردن سفره هفت‌سین از طرح‌های مهم این سازمان بوده که طی سال‌های گذشته در میادین و مناطق پرتردد شهرستان اجرایی شده است.

وی افزود: سفره‌های هفت‌سین مستقر در خیابان‌ها و میادین این شهرستان با استقبال پرشوری از سوی همشهریان، مسافران، گردشگران و هم‌استانی‌ها روبه‌رو شد تا زمینه‌ای برای ایجاد انگیزه در راستای زیباسازی بهتر شهر در ایام نوروز باشد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آمل خاطرنشان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز یکی از 9 سازمان وابسته به شهرداری آمل بوده که در سال 1385 افتتاح شد و فعالیت رسمی را از سال 1386 آغاز کرده است.

این مسئول بیان کرد: برای سال تحویل سال نو شمسی تعداد 25 سفره هفت‌سین در پارک‌ها، میدان‌ها و مکان‌های پرتردد شهر گسترده شده است.

علیزاده ادامه داد: این طرح به مناسبت فرا رسیدن سال نو شمسی اجرایی شده است و امسال نیز در میدان هفت‌تیر حدود 450 متر مربع زیباسازی برای ابتدای سال جدید در قالب سفره هفت‌سین داریم.

وی گفت: برای نخستین بار سفره هفت‌سین در جوار مزار شهدای گمنام حسینیه لاله‌های زهرایی هم ایجاد شد که این مکان محلی برای سیاحت و زیارت محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آمل با اشاره به برگزاری جشنواره تخم‌مرغ رنگی که طی روزهای گذشته در این شهرستان برگزار شد، ادامه داد: این جشنواره برای دومین‌بار توانست شور و نشاط مطلوبی بین خانواده و کودکان ایجاد کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه سال گذشته نخستین دوره جشنواره با حضور 400 کودک برپا شد، بیان کرد: امسال در دومین دوره جشنواره تخم‌مرغ رنگی حدود 800 نفر در آستانه سال نو از این مهم استقبال کردند و به رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ‌ها پرداختند.

علیزاده با اشاره به اینکه جشنواره تخم‌مرغ رنگی با حضور کودکان از مهدهای کودک و والدین آنها برگزار شد، گفت: امیدواریم در سال جدید بتوانیم با خدمت بهتر و بیشتر به مردم آمل، زمینه‌ساز شهری با زیبایی بیشتر باشیم.

انتهای پیام/86012/آ 20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول