اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

فارس گزارش می‌دهد

اختتامیه مسابقات «شوق تلاوت» برگزار شد/ تأکید متولیان حرم حضرت عباس(ع) به برگزاری طرح‌های قرآنی مشترک

مسابقات قرآنی «شوق تلاوت» امشب در کربلا به کار خود پایان داد. در اختتامیه این رقابت‌ها متولیان حرم حضرت عباس(ع) به برگزاری طرح‌های مشترک قرآنی بین ایران و عراق تأکید کردند.

اختتامیه مسابقات «شوق تلاوت» برگزار شد/ تأکید متولیان حرم حضرت عباس(ع) به برگزاری طرح‌های قرآنی مشترک

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات قرآنی «شوق تلاوت» طی دو روز در جوار حرم حضرت عباس(ع) برگزار شد.

در این رقابت‌ها 19 قاری نوجوان کشورمان به ارائه قرعه‌های مرحله قبل این مسابقات پرداختند و امروز نیز قرعه‌های جدید را تلاوت کردند.

 

 

پس از پایان رقابت‌های نخبگان طرح ملی تلاوت، مراسم اختتامیه این مسابقات آغاز شد.

در مراسم اختتامیه مسابقات طرح ملی تلاوت که در جوار حرم حضرت عباس(ع) و با حضور شیخ جواد نصراوی مدیر دارالقرآن عتبه عباسیه و سایر مسئولان و متولیان این آستان مقدس برگزار شد، از متولیان برپایی این مراسم تقدیر به عمل آمد.

 

 

همچنین به تمامی راه‎یافتگان به مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت هدایایی اعطا شد و سپس مسئولان طرح ملی تلاوت با اهدای لوح یادبود و قرآن کریم از زحمات متولیان آستان حضرت عباس(ع) که در برپایی این مسابقات در این مکان مقدس اهتمام داشتند، تقدیر به عمل آمد.

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به روند برگزاری مسابقات شوق تلاوت، گفت: از تمامی استان‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها کمال تشکر را دارم و همچنین از متولیان و مسئولان عتبه عباسیه که ما را در برپایی مرحله نهایی مسابقات شق تلاوت یاری رساندند، نهایت قدردانی را داریم.

وی با بیان اینکه مسئولان حرمین شریفین با وجود مشغله های زیاد در این ایام میزبان ما نیز بودند، افزود: این توفیق و افتخاری برای همه ما شد که در این ایام و این شب‌ها در عتبات عالیات باشیم و تلاوت هایی صورت بگیرد.

سپس نیز «محمدمحسن جوعان» یکی از قاریان نوجوان عراقی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و در پایان تلاوتش هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی طرح ملی تلاوت به وی اهدا شد. البته پیش از این شیخ جواد نصراوی مدیر دارالقرآن عبه عباسیه ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مسابقات شوق تلاوت، این رقابت‌ها را ارزنده ارزیابی کرد و با تأکید به برگزاری طرح‌های قرآنی مشترک با جمهوری اسلامی ایران، خواستار رقابت‌ بین نخبگان طرح ملی تلاوت و قاریان نوجوان عراقی شد.

 

 

در پایان نیز تمامی شرکت‌کنندگان در این مراسم و مسئولان برپایی این رقابت‌ها عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش فارس، قرار است امشب نیز قاریان نوجوان کشورمان در محفل انس با قرآن حرم حضرت سیدالشهدا(ع) به تلاوت قرآن کریم بپردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول