اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان پینگ‌پنگ جهان عنوان کرد

جای خالی آکادمی پینگ‌پنگ در ایران / گرفتن سهمیه المپیک نیازمند اردوهای معتبر است

قهرمان پینگ‌پنگ جهان گفت: مهم‌ترین مسائلی که امروزه در سطح جهان به آن توجه شده احداث کمپ یا آکادامی پینگ‌پنگ است که جای آن در کشور خالی است.

جای خالی آکادمی پینگ‌پنگ در ایران / گرفتن سهمیه المپیک نیازمند اردوهای معتبر است

نوشاد عالمیان در گفت‌‎وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در شهرستان بابل انجام شود احداث موسسه فرهنگی و ورزشی بود که بتواند اهداف بلندمدتی برای نوجوانان و جوانان استان و شهرستان بابل داشته باشد که خوشبختانه در حال شکل‌گیری است.

قهرمان پینگ‌پنگ جهان ورزش را مهم‌ترین حربه در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان در شرایط فعلی برشمرد و تصریح کرد: مراقبت و پوشش جوانان در سایه برنامه‌ریزی درست مسئولان و با همکاری قهرمانان ورزشی عرصه‌های مختلف، سبب ایجاد انگیزه درست و به‌کارگیری استعدادهای نهفته جوانان می‌شود.

عالمیان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسائلی که امروزه در سطح جهان به آن توجه شده احداث کمپ یا آکادامی پینگ‌پنگ است که جای آن در کشور خالی است.

وی از برگزاری مسابقات المپیک در 24 اردیبهشت‌ماه سال 95 در هنگ‌کنگ خبر داد و یادآور شد: برای حضور در المپیک باید به حد نصاب آمادگی برسیم لذا نیاز است در اردوهای معتبری چون آکادمیک سوئد و اتریش آموزش ‌لازم را برای افزایش توانایی داشته‌باشیم.

عالمیان با اشاره به اینکه ایران هنوز موفق به کسب دو سهمیه المپیک ریو نشده‌است، گفت: باید ورزشکاران ایران در مسابقات هنگ‌گنگ برای کسب دو سهمیه المپیک، به کمپ چین و سوئد اعزام شوند تا بتوانند با آمادگی کامل برای کسب سمیه المپیک تلاش کنند.

انتهای پیام/86009/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول