اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت فلاورجان خبر داد

فعالیت 23 موسسه درمان و کمپ ترک اعتیاد در شهرستان فلاورجان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان گفت: در سطح شهرستان فلاورجان، 16 موسسه درمان خصوصی، یک موسسه درمان دولتی و 6 کمپ ترک اعتیاد وجود دارد که در همه آن‌ها بدون استفاده از داروی متادون اقدام به ترک اعتیاد می‌کنند.

فعالیت 23 موسسه درمان و کمپ ترک اعتیاد در شهرستان فلاورجان

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، پژمان صالحی پیش از ظهر امروز در نشست پیشگیری و درمان اعتیاد در سطح این شهرستان اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان 20 تا 25 درصد در زمینه درمان بیماری اعتیاد و سلامت مردم فلاورجان سهم دارد که توانسته به نحو مطلوبی در سطح استان و کشور این سهم را به اجرا در آورد.

وی افزود: اداره بهداشت و درمان فلاورجان سند چشم‌اندازی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد طراحی کرده و در راستای آن با ادارات و افراد صاحب‌نظر در این زمینه همکاری داشته است که با انجام 5 جلسه و تصویب 26 مصوبه، بازدید از 24 مراکز درمان با دز نگهدارنده متادون، 30 مورد بازدید گروهی از کمپ‌های ترک اعتیاد و به کارگیری کارشناسان ارشد رشته روانشناسی برای زوج‌های جوان، دانش‌آموزان و دانشجویان قدم بزرگی برداشته‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان در ادامه اظهار داشت: در سطح شهرستان فلاورجان 16 موسسه درمان خصوصی، یک موسسه درمان دولتی و 6 کمپ ترک اعتیاد وجود دارد که در همه آن‌ها بدون استفاده از داروی متادون اقدام به ترک اعتیاد می‌کنند.

صالحی در پایان گفت: یک مرکز سلامت در شهر قهدریجان احداث شده که در کل کشور این تتها مرکز سلامت است که در زمینه بیماریابی فعال، نمونه‌گیری‌ها، آزمایشات و غیره فعالیت مطلوب دارد.

انتهای پیام/63060/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول