اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 اسفندماه جاری آغاز می‌شود

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در اقلید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفندماه جاری تا نیمه فروردین‌ماه سال 95 در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در اقلید

علیرضا قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفندماه جاری تا نیمه فروردین‌ماه سال 95 در این شهرستان خبر داد و بر لزوم اجرای این طرح در راستای کنترل و نظارت بیشتر و بهتر بر عرضه، کیفیت و قیمت اقلام پرمصرف در روزهای پایانی سال و ایام نوروز تأکید کرد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تأثیر بسزایی در حفظ و ارتقای آرامش روحی و روانی و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف مردم دارد.

قادری به تشکیل جلسه‌ای با حضور مسئولان فرمانداری، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و واحد بازرسی اتاق اصناف اشاره و بیان کرد: با توجه به قانون انتزاع، بخشی از وظایف تنظیم بازار (تأمین 350 قلم صنایع غذایی و تبدیلی) به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شد ازاین‌رو با مدیریت و محوریت جهاد کشاورزی اقلید جلسه کمیته تنظیم بازار و هماهنگی تأمین اقلام پرمصرف و مورد نیاز مردم در این ایام پایانی در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید از کشیک اصناف در تعطیلات نوروزی به‌منظور تأمین نیاز مردم و مسافران خبر داد و عنوان داشت: هماهنگی برای کنترل و نظارت بیشتر بازرسان طرح تشدید کنترل بازار اتاق اصناف و اتحادیه صنفی، تشکیل گشت مشترک بازرسی با حضور قاضی تعزیرات حکومتی در واحدهای اغذیه‌فروشی، پوشاک، کفش، پایانه‌های مسافربری، جایگاه‌های عرضه سوخت، مهان‌پذیرها و ... از مصوبات این جلسه بود.

قادری همچنین به هماهنگی صورت گرفته برای تأمین میوه شب عید (پرتقال و سیب) با قیمت و کیفیت مناسب توسط جهاد کشاورزی با معرفی مباشران خرید و توزیع آن در سطح شهرستان اشاره کرد و از تمهیدات صورت گرفته برای اجرای طرح فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی با تخفیف 15 تا 20 درصد در اقلید خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به اجرای طرح نظارتی و پایش هفتگی اقلام، کالاها و خدمات، بر اولویت کاری واحد بازرسی در رسیدگی به شکایت و بهره‌گیری از اخبار مردمی تأکید کرد و مشارکت و مساعدت عمومی در گزارش هرگونه تخلف اقتصادی مبنی بر عدم درج قیمت کالا، گران‌فروشی و... از طریق تماس با شماره 124 ستاد خبری مبارزه با گران‌فروشی و یا تلفن 44522680 واحد بازرسی اتاق اصناف اقلید را خواستار شد.

انتهای پیام/2448/چ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول