اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

750 شعبه اخذ رأی خراسان رضوی در مدارس مستقر است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از جمع یک‌هزار و صد حوزه انتخابیه در مشهد، 750 شعبه در مدارس مستقر بوده که آموزش و پرورش در اختیار ستاد انتخابات استان قرار داده است.

750 شعبه اخذ رأی خراسان رضوی در مدارس مستقر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد حسینی ظهر امروز در حاشیه حضور در مسجد فقیه سبزواری و در جمع رأی اولی‌ها اظهار کرد: امروز برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار کشور رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در انتخابات امروز، 268 هزار رأی اولی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و اولیای آنها از ساعات اولیه رأی‌گیری با حضور در شعب اخذ رأی، نقش خود را در آینده کشور ایفا کرده و حماسه‌ای دیگر را رقم زدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حضور در انتخابات را بزرگترین نقش سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان دانست و گفت: شرکت در این انتخابات، نخستین نقش مهمی است که دانش‌آموزان می‌توانند در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ایفا کنند و در ساختن آینده کشور مؤثر باشند.

وی افزود: از جمع هزار و صد حوزه انتخابیه در مشهد، 750 شعبه در مدارس مستفر است که آموزش و پرورش در اختیار ستاد انتخابات استان قرار داده، علاوه بر این اکثر عوامل اجرایی این حوزه‌ها را معلمان و فرهنگیان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/3268/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول