اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار خراسان جنوبی:

598 هزار نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند

استاندار خراسان جنوبی گفت: طبق اعلام ستاد مرکزی انتخابات 598 هزار نفر در استان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری واجد شرایط رای دادن هستند.

598 هزار نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌اله خدمتگزار در ساعات اولیه رأی گیری ضمن بازدید از برخی شعبات اخذ رأی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: برای این دوره از انتخابات در استان 606 شعبه اخذ رای به صورت سیار و ثابت پیش‌بینی شده و تمام عوامل اجرایی و نیروهایی که مسئولیت دارند در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات هستند.

وی گفت: امیدوارم کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند برای عزت و کرامت استان و کشور در پای صندوق‌های رای حضور یابند و رای دهند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم به اندازه کافی شناخت و بصیرت داشته و به کشور خود علاقمند هستند و همه مسائل را به درستی رصد می‌کنند، افزود: حضور مردم در انتخابات و برگ‌های رأی آنها نشان‌دهنده تعهد، همدلی و دلسوزیشان به کشورشان است.

خدمتگزار از مردم استان خواست در ساعات اولیه انتخابات به شعب اخذ رأی مراجعه و رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند چراکه آراء مأخوذه در سطح استان مهم بوده و این آراء نشان از حضور پرشور و گسترده مردم دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اعلام ستاد مرکزی انتخابات 598 هزار نفر در سطح استان واجد شرایط رای دادن هستند.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان و مسائلی که مربوط به پیشرفت و توسعه کشور است باید تلاش کنند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول