اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

بیانیه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات:

حضور آگاهانه در انتخابات 7 اسفند ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد

در بیانیه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم آمده است: حضور آگاهانه و با شکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند، یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه خواهد داشت.

حضور آگاهانه در انتخابات 7 اسفند ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در آستانه انتخابات هفتم اسفند ماه بیانیه‌ای منتشر کرد، در بخشی از این بیانیه آمده است: اکنون مردم بزرگوار و هوشمند ایران خود را آماده می‌کنند تا با حضور دشمن‌شکن خویش در انتخابات هفتم اسفند، جلوه‌ای دیگر از اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذارند.

این بیانیه می‌افزاید: عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است که سی و هفت سال پیش ندای امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود از همان روزهای آغازین، ارزش‌های والای الهی را که با حاکمیت طاغوت و طاغوتیان رنگ باخته بود، جانی دوباره بخشند، شکی نیست حضور با شکوه در انتخابات سرنوشت‌ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، هم وظیفه و هم امتحانی بس خطیر و پر مسئولیت است.

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات با تأکید بر اینکه حضور آگاهانه و با شکوه مردم در این انتخابات، یأس و نا امیدی دشمنان اسلام را به همراه خواهد داشت، ابراز می‌دارد: اهمیت بیش از پیش انتخابات پیش رو از آن روست که امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با عملیاتی کردن پروژه نفوذ به دنبال جهت‌دهی حرکت نظام مقتدر اسلامی و این انتخابات‌اند، اما زهی خیال باطل، چرا که به تعبیر رهبر فرزانه و هوشیارمان حضرت امام‌ خامنه‌ای، دوران تعیین سرنوشت مردم توسط سفرای آمریکا و انگلیس گذشته است.

در این بیانیه آمده است: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم از آحاد مردم انقلابی و ولایت‌مدار کشور عزیز اسلامی ایران دعوت به عمل می‌آورد تا در انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی حضوری فعال و آگاهانه و مسئولانه داشته باشند و با انتخاب صحیح خود موجبات رضای الهی را فراهم کرده و راه نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب را در ارکان نظام اسلامی ببندند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول