اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه مشاوران جوان گلستان:

شبکه جوانان فعال در امور روستایی گلستان فعال شد

رئیس حوزه مشاوران جوان استان گلستان از ایجاد شبکه جوانان فعال، دغدغه‎مند و مرتبط با امور روستا به منظور توسعه و شکوفایی روستاهای استان خبر داد.

شبکه جوانان فعال در امور روستایی گلستان فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی نصیبی ظهر امروز در جلسه کمیته روستائیان حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان اظهار کرد: کمیته روستایی یکی از 22 کمیته کارگروه‎های تشکیل شده در استان گلستان است، این کمیته متشکل از جوانان فعال روستایی است که دغدغه توسعه و پیشرفت مناطق روستایی را دارند.

وی تصریح کرد: در کمیته روستایی هر جلسه موضوعی با حضور مهمان ویژه به بحث گذاشته می‎شود و از روش‎ها و ایده‎ها و راهکارهای مختلف برای حرکت به سمت مطلوب بهره‎مند خواهیم شد.

رئیس حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان افزود: انجام بازدیدهای مختلف، برگزاری کارگاه‎های آموزشی، نشست با افراد موفق روستایی جزو برنامه‎های این کمیته است هدف نهایی به لحاظ وظایف حوزه مشاوران جوان در کمیته روستایی ایجاد شبکه‎ای از جوانان فعال در حوزه روستا است.

نصیبی بر لزوم توسعه روستایی استان تاکید کرد و بیان داشت: جوانان فعال و صاحبنظر بازوان مشورتی هستند که با استفاده از این ظرفیت می‎توان راه‎های پیشرفت را سریعتر طی کرد.

وی با اشاره به آغاز نخستین روز فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در هفتم اسفند شاهد مشارکت پرشور مردم در انتخابات باشیم و مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که دغدغه توسعه روستا را داشته باشند.

مشاور امور جوانان استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش انسان را محور توسعه دانست و گفت: آینده در دست جوانان است، اگر امروز به آنها بها دهیم و عرصه را برای این قشر مهیا سازیم، استان برای فردا بیمه می‎شود.

نصیبی بیان داشت: با توجه به اینکه توسعه استان بر پایه توسعه کشاورزی، گردشگری، صنعت و فرهنگی و اجتماعی بنا شده، به منظور هم‎افزایی جوانان و با همکاری مدیران به همراه بحث توسعه نیروی انسانی این جلسه برگزار شده است.

انتهای پیام/83001/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول