اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معارضان سوریه همچنان خواستار موشک ضد هواپیما هستند

«ریاض حجاب» رئیس هیئت عالی معارضان در گفت‌وگوهای بین‌المللی سوریه، خواستار در اختیار قرار دادن موشک ضد هواپیما به معارضان شد.

معارضان سوریه همچنان خواستار موشک ضد هواپیما هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ریاض حجاب» رئیس هیئت عالی معارضان در گفت‌‌‌وگوهای بین‌المللی از کشورهای عضو ائتلاف بین‌المللی داعش خواست تا موشک‌های ضد هواپیما در اختیار معارضان قرار دهند و مدعی شد که اگر ما این موشک‌ها را داشتیم، مشکلات در سوریه حل می‌شد.

ریاض حجاب ادامه داد: گزینه اول ما راه حل سیاسی است اما پیش از آن لازم است تا موازنه قوا بار دیگر در میدان جنگ برقرار شود.

وی در حالی که نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در شمال سوریه پیشروی‌های چشمگیری را دارند، گفت که اعطای مصونیت قضایی به بشار اسد را رد می‌کنیم و او و افراد دولتش باید محاکمه شوند.

نخست‌وزیر سابق سوریه و معارض مطرح فعلی، تأکید کرد که شهر «حلب» به دست دولت سوریه نخواهد افتاد.

ریاض حجاب ادامه داد: ما خواستار اجرای قطعنامه‌ها و تصمیم‌های بین‌المللی هستیم و از موضع خود در قبال تشکیل هیأت انتقالی کوتاه نخواهیم آمد.

معارضان سوریه سال‌هاست از آمریکا می‌خواهند تا موشک‌های ضد هوایی در اختیار آن‌ها قرار داده شود، اما مقامات واشنگتن از این کار خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول