اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پزشکان فرهنگی صورت گرفت

برگزاری اردوی جهادی پزشکان در مسکن مهر ضیاءآباد

پزشکان فرهنگی شهرستان اسلامشهر با حضور در شهرک امام خمینی (ره) به ساکنین این منطقه خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

برگزاری اردوی جهادی پزشکان در مسکن مهر ضیاءآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، پزشکان و کارشناسان بهداشتی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، ظهر امروز با حضور در شهرک امام خمینی (ره) (مسکن مهر ضیاءآباد) به ساکنین این منطقه خدمات پزشکی مورد نیاز را به‌صورت رایگان ارائه کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی در گفت‌گو با خبرگزاری فارس، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، جمعی از پزشکان فرهنگی تحت پوشش آموزش و پرورش اقدام به ویزیت رایگان پزشکی و خدمات بهداشتی کرده‌اند.

ابوالفضل اخوان بیان کرد: در این اردوی جهادی و حرکت خیرخواهانه که توسط کارشناسان سلامت و تندرستی آموزش و پرورش اسلامشهر صورت گرفته‌است، تیم پزشکی با حضور در مدرسه دکتر محمد قریب شهرک امام خمینی (ره) اقدام به ارائه خدمات به اولیای دانش‌آموزان و دیگر ساکنین این منطقه کرده‌اند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر، بیان کرد: در این اردوی جهادی یک‌روزه، پزشک عمومی، داخلی، ماما، دندان‌پزشک، فیزیوتراپی، ارتوپدی، خدمات مشاوره خانواده، تست قند خون و کنترل فشار خون و تست ساختاراندامی و ... برای شهروندان به صورت رایگان انجام شد.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم و عدم وجود مراکز بهداشتی و درمانی در این شهرک، این اقدام پزشکان فرهنگی مورد استقبال چشمگیر مردم منطقه قرار گرفت و حضور خیل عظیم مردم در زمان ارائه خدمات، پزشکان را مصمم‌تر کرد تا بار دیگر در صورت مهیا شدن شرایط، این طرح مجددا اجرا شود.

انتهای پیام /67021/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول