اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور/

شکستی دیگر برای دایی/صبای قم در خانه مقابل راه‌آهن مغلوب شد/امیدواری ر‌اه‌آهن به بقاء

تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر میهمان خود راه‌آهن تهران مغلوب شد.

شکستی دیگر برای دایی/صبای قم در خانه مقابل راه‌آهن مغلوب شد/امیدواری ر‌اه‌آهن به بقاء

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن تهران عصر امروز یکشنبه هجدهم بهمن ماه در دیداری حساس از هفته چهارم دور برگشت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار به قضاوت محمدرضا فغانی با کمک سجاد طوری، امیررضا آشور‌ماهانی و امید سعیدفر و نظارت ایرج نظری در حضور اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه برگزار شد و در پایان صبای قم مقابل میهمان خود راه‌آهن تهران به شکست تن داد.

در این دیدار حامد لک، مسعود حق‌جو، خوزه فیلیپ ماچادو‏، ابوالفضل ابراهیمی‏، فرید بهزادی‌کریمی، محمد قاضی، محمدامین آرا‌م‌طبع، سامان آقازمانی، فرشید باقری، اکبر صادقی و پیام صادقیان در ترکیب اصلی تیم فوتبال صبای قم به میدان رفتند.

همچنین برای تیم فوتبال راه‌آهن تهران محسن فروزان، ابراهیم کریمی، محمد عباس‌زاده، سیداحمد مهدی‌زاده، بهادر عبدی، سیدعلی فاطمی، حمیدرضا دیوسالار، فرشاد فرجی، حامد زمانی، مهدی حنفی و آنتوس سولومو برابر صبای قم بازی کردند.

در نیمه نخست این دیدار تیم صبای قم از نظر مالکیت توپ نسبت به تیم راه‌آهن تهران برتر بود و موقعیت‌های متعددی را در مقابل دروازه حریف ایجاد کرد اما به هیچ عنوان نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند و دروازه محسن فروزان را باز کند.

صبا با اتکا به بازی‌سازی صادقیان و صادقی و نفوذ‌های فرید کریمی و فرصت‌طلبی محمد قاضی به دنبال رسیدن به گل برتری بود اما هر بار یا مدافعان تیم فوتبال راه‌آهن تهران عملکرد بهتری داشتند و یا دروازه‌بان تیم حریف موقعیت‌های صبا را مهار کرد.

در لحظاتی که صبای قم بازی را در اختیار داشت و در حسرت رسیدن به گل بود تیم راه‌آهن تهران از سمت راست صاحب یک پرتاب شد و توپی که به محوطه جریمه آمد با دفع ناقص قاضی درون محوطه مقابل پای بهادر عبدی قرار گرفت و ضربه محکم عبدی ابتدا توسط حامد لک مهار شد و در ادامه دفع ناقص مسعود حق‌جو موجب برخورد توپ به پای سامان آقازمانی و باز شدن دروازه صبای قم در دقیقه نوزدهم بازی شد.

در ادامه و بعد از این گل تیم صبای قم تلاش زیادی انجام داد تا بتواند گل خورده را در بازی‌خانگی مقابل  راه‌آهن تهران جبران کند و بدین‌ترتیب نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان مهدی تارتار در برابر تیم سابق این مربی به پایان برسد.

در نیمه دوم این بازی صبای قم بار دیگر میدان‌داری کرد و صاحب تمام لحظات مسابقه بود اما نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی بهره ببرد و بدین ‌ترتیب در دیداری که شایسته باخت نبود با نتیجه یک بر صفر به تیم راه‌آهن تهران ببازد.

تیم راه‌آهن تهران تهران که در 10 بازی متوالی قبل خود موفق به شکست حریفان نشده بود در این دیدار به برتری رسید تا با کسب 16 امتیاز با وجود ماندن در مکان پانزدهم جدول به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند اما صبای قم با کسب همان 28 امتیازی که از نیم‌فصل نخست جمع کرده بود همچنان در مکان ششم جدول رده‌بندی‌ است تا علی دایی به فکر چاره‌ای برای برون‌رفت تیمش از شکست‌های اخیر باشد.

انتهای پیام‌/‌78002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول