اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی‎های بومی و محلی خراسان جنوبی:

بیرجند قهرمان نخستین دوره از مسابقات "هفت‌سنگ جام فجر" خراسان جنوبی شد

دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان جنوبی گفت: برای نخستین‌بار مسابقات قهرمانی بازی بومی محلی "هفت‌سنگ جام فجر" نوجوانان پسر استان برگزار و بیرجند بر سکوی نخست ایستاد.

بیرجند قهرمان نخستین دوره از مسابقات "هفت‌سنگ جام فجر" خراسان جنوبی شد

علیرضا چاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای احیای ورزش‌های سنتی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نخستین دوره از مسابقات قهرمانی هفت‌سنگ جام فجر خراسان جنوبی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات بیش از 100 ورزشکار نوجوان پسر روستایی استان در قالب هشت تیم بومی محلی هفت‌سنگ از 15 تا 17 بهمن‌ماه جاری و در دو گروه و 25 بازی به صورت دوره‌ای در سالن ورزشی تقاب شهرستان خوسف با یکدیگر به رقابت ‌پرداختند.

دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی‎های بومی و محلی خراسان جنوبی تصریح کرد: تیم هفت سنگ شهرستان بیرجند متشکل از علی محمودی، علی خسروی، حجت دلاورنیا، مهدی علی‌آبادی و مجید شربت‌دار بر سکوی قهرمانی مسابقات ایستاد.

چاجی یادآور شد: محمد جواد تقوی، امیر حسین تقی‌زاده، وحید حاتمی‌کیا، علی رضایی، امیر حسین خسروی با سرپرستی و مربیگری حسن قیدی از شهرستان قاینات نایب قهرمانی نخستین دوره از مسابقات "هفت‌سنگ جام فجر" خراسان جنوبی را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم هفت‌سنگ شهرستان درمیان متشکل از محمد سعید آشوری، عابد خالقی، نائب صالحی، محمد دشتی علی‌آباد و الیاس احراری با سرپرستی و مربیگری نورالدین جعفری مقام سوم مسابقات را به دست آوردند.

دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان جنوبی گفت: در مراسم اختتامیه نخستین دوره از مسابقات "هفت‌سنگ جام فجر" خراسان جنوبی با حضور محمد شفیعی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، علیرضا فاطمی بخشدار بخش مرکزی خوسف از تیم‌های برتر با تندیس، حکم قهرمانی و هدیه کارت بانک تجلیل به عمل آمد، کاپ اخلاق مسابقات به تیم تقاب خوسف اهدا و با نظر کمیته فنی از محمد جواد تقوی به عنوان بهترین ورزشکار با جوایز نقدی تقدیر شد.

چاجی اذعان داشت: تیم برتر این دوره از مسابقات به نمایندگی از استان 28 تا 30 بهمن‌ماه جاری برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به کرمان اعزام می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم هفت‌سنگ رده سنی آزاد آقایان خراسان جنوبی در ششمین دوره از مسابقات قهرمانی بسیج کشور که از هشتم تا دهم بهمن‌ماه جاری در ساحل نیلگون بندر عباس برگزار شد با گردن‌آویز برنز برای نخستین‌بار بر سکوی سوم ایستاد.

انتهای پیام/69014/ب20/پو3002

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول