اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دارالقرآن کشور:

امسال ریالی به فعالیت‌های قرآنی اختصاص نیافت

رئیس دارالقرآن کریم کشور گفت: امسال ریالی از اعتبارات دولتی به فعالیت‌های قرآنی اختصاص نیافته‌است.

امسال ریالی به فعالیت‌های قرآنی اختصاص نیافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی قره‌شیخلو  شامگاه پنجشنبه در همایش قرآنی با اعلام اینکه سالانه 200 میلیارد تومان برای فعالیت‌های قرآنی در مجلس مصوب می‌شود، اظهار کرد: امسال ریالی از اعتبارات دولتی به فعالیت‌های قرآنی تخصیص نیافت.

وی با بیان اینکه چند سالی است که در لایحه بودجه سنواتی کشور اعتباری که برای قرآن در مجلس مصوب می‌شود رقم بسیار ناچیزی است، افزود: هرسال اعتباری که برای فعالیت‌ قرآنی در کشور در نظر گرفته می‌شود معادل یک قرارداد در برخی از وزارتخانه‌هاست اما اعتباری از آن اختصاص نمی‌یابد که این از مشکلات فراروی ما محسوب می‌شود.

رئیس دارالقرآن کشور با اشاره به جایگاه قرآن و ضرورت توجه به کلام خداوند در جامعه، افزود: هرچه درجه قرآنی در افراد و جامعه افزایش یابد اثرگذاری آن به دیگران بیشتر است.

این مسئول با بیان اینکه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از نیازهای فعالیت‌های قرآنی در کشور است، اضافه کرد: در حال حاضر امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فعالیت قرآنی با نیاز‌ کشوری تناسب ندارد.

قره‌شیخلو کمبود فضا برای فعالیت‌ تشکل‌های قرآنی را از دیگر مشکلات دانست و گفت: با توجه به اینکه 99 درصد از تشکل‌های قرآنی مشکل مکان دارند لازم است با تعامل دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی برای رفع مشکلات این حوزه تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/86006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول