اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت موافقت فدراسیون

مسابقات واترپلو رده‌های سنی کشور در زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان از برگزاری مسابقات واترپلو رده‌های سنی زیر 12، 14 و 18 سال کشور، در صورت موافقت فدراسیون در زنجان خبر داد.

مسابقات واترپلو رده‌های سنی کشور در زنجان برگزار می‌شود

مصطفی بسطامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با مطلوب توصیف کردن وضعیت شناگران استان زنجان،‌ اظهار داشت: شناگران زنجانی تمرینات خود را برای بالا بردن آمادگی و شرکت در مسابقات مختلف ورزشی به صورت منظم برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی مشترک تیم باشگاهی مجموعه ورزشی آزادی تهران با شناگران استان زنجان افزود: این اردوی تدارکاتی هفته اول بهمن‌ماه به میزبانی زنجان در سالن شهید شهبازی برگزار شد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان همچنین از اعزام تیم‌های واترپلوی رده‌های سنی استان برای برگزاری اردوی تدارکاتی در تاریخ یکم تا سوم بهمن‌ماه در مشهد مقدس خبر داد.

بسطامیان در ادامه برنامه این هیئت در دهه فجر را، برگزاری مسابقات واترپلوی رده‌های سنی کشور، در صورت موافقت فدراسیون در استان زنجان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقات منتظر پاسخ فدراسیون هستیم، تصریح کرد: در صورت موافقت فدراسیون این مسابقات اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات در رده‌های سنی زیر 12، 14 و 18 سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2308/آ 10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول