اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مدیر آموزش شبکه قرآن در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

پرونده طرح 1449 هنوز بسته نشده/ جوایز برگزیدگان در انتظار تخصیص بودجه

مدیر آموزش شبکه قرآن سیما با اشاره اینکه طرح 1449 تابستان امسال برگزار شد، گفت: به دلیل عدم تخصیص بودجه از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، جوایز برگزیدگان این طرح هنوز اعطا نشده است.

پرونده طرح 1449 هنوز بسته نشده/ جوایز برگزیدگان در انتظار تخصیص بودجه

«محمد امین مهدوی» مدیر آموزش شبکه قرآن سیما در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به اجرای طرح قرآنی 1450، اظهار داشت: هم اکنون جلسات متعددی برای برنامه‌ریزی به منظور محتوای طرح 1450 برگزار شده است به طوری که با بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد که از تمامی نهادهای مشارکت‌کننده نظرسنجی شود.

وی با بیان اینکه برخی نهادهای قرآنی پیشنهادات خود را گزارش کرده‌اند، افزود: سعی داریم با برنامه‌ریزی محتوایی و خردجمعی طرح ملی 1450 را به صورت گسترده و فراگیر برگزار کنیم تا علاوه بر ایجاد موج قرآنی گامی به سوی تحقق فرهنگ قرآنی در جامعه برداشته باشیم.

دبیر طرح 1450 از برگزاری جلسه با مدیران پیشین شبکه قرآن و دبیران طرح 1441 تا 1449 خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی بیشتر و رفع نواقص احتمالی است که امیدواریم با برپایی این جلسات هم‌اندیشی، طرح 1450 را با حداقل نواقص برگزار کنیم.

مدیر آموزش شبکه قرآن سیما با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع در طرح 1450 مشخص شدن محتوای آن است، افزود: باید با نظرسنجی تصمیم بگیریم که سال آینده محتوای طرح 1450 را به صورت سوره، آیات موضوعی یا جزء برگزار کنیم که هنوز پیشنهادات تمامی نهادها وصول نشده تا به جمع‌بندی کلی برسیم.

جوایز برگزیدگان طرح 1449 در انتظار تخصیص بودجه قرآنی

وی درباره طرح قرآنی 1449 نیز گفت: طرح 1449 تابستان سال جاری برگزار و برگزیدگان هر نهاد نیز مشخص شد که ما امسال برای نخستین‌بار اسامی برترین‌های هر نهاد را به آن‌ها اعلام کردیم تا اطلاعات این افراد را در اختیار ما قرار دهند.

مهدوی از عدم تخصیص بودجه قرآنی به طرح 1449 خبر داد و افزود: برگزیدگان هر نهاد مشخص شده است اما به دلیل اینکه بودجه از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی اختصاص نیافته است ما نیز نمی‌توانیم هدایای افراد را واریز کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه پیشنهادی برای طرح 1449 به مبلغ یک میلیارد تومان بوده است، گفت: رسالت رسانه ملی برگزاری این طرح بود که امیدواریم با تخصیص بودجه و اهدای جوایز به زودی پرونده این طرح بسته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول