اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد خبر داد

انفجار منزلی در مشهد بر اثر نشت گاز/ حادثه هیچ خسارت جانی نداشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار ساختمانی در حال ساخت بر اثر نشت گاز خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت جانی نداشت.

انفجار منزلی در مشهد بر اثر نشت گاز/ حادثه هیچ خسارت جانی نداشت

حسن جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از انفجار ساختمان در حال ساخت ناشی از نشت گاز شهری خبر داد و اظهار کرد: بامداد امروز با تماس با پایگاه 125 آتش‌نشانی مبنی بر آتش‌سوزی یک ساختمان دو طبقه در بلوار مسلم شمالی، مأموران بلافاصله در محل حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در ارتباط با علت این حادثه گفت: ساختمانی دو طبقه در حال احداث بوده که به منظور خشک کردن گچ‌های آن از شعله روباز گاز استفاده شده بود که با نشت گاز در طبقه اول ساختمان سبب انفجار شد.

وی با اشاره به اینکه انفجار سبب تخریب بخشی از ساختمان شد، ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی ایستگاه 28 با حضور در محل حادثه در ابتدا برای رفع خطر احتمالی گاز و برق ساختمان را قطع کردند و محل را مورد بررسی قرار دادند.

جعفری یادآور شد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت اما همواره توصیه کرده‌ایم که در فصل زمستان استفاده از وسایل گرمایشی باید کنترل شود تا نشتی نداشته باشد تا جان افراد را به خطر نیندازد.

انتهای پیام/3268/ت10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول