اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام فومنی حائری

حافظان برتر مؤسسه مهد قرآن در مسابقات کرمانشاه تجلیل شدند

مریم تقی‌زاده، سعید حاجیان، سماء بابایی و آرزو اسلامی چهار قرآن آموز مؤسسه مهد قرآن هستند که در مسابقات سراسری قرآن و مسابقات تسنیم مقام‌های برتر را کسب کردند.

حافظان برتر مؤسسه مهد قرآن در مسابقات کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مؤسسه مهد قرآن یکی از مؤسسات موفق در تربیت حافظ قرآن است که طی سال‌های فعالیتش صد‌ها حافظ کل قرآن تربیت کرده است. البته فعالیت این مؤسسه فقط درباره حفظ قرآن نیست و سایر موضوعات مانند تلاوت و تفسیر هم در دستور کار قرار دارد.

قرآن آموزان این مؤسسه امسال در مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه خوش درخشیدند و کسب چهار مقام حاصل این افراد بود که روز گذشته طی مراسمی آنها تجلیل به عمل آمد.

 

 

مریم تقی‌زاده، سماء بابایی و آرزو اسلامی چهار قرآن‌آموز مؤسسه مهد قرآن هستند که در حائز رتبه‌های عالی و ممتاز مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه شدند. همچنین سعید حاجیان از قرآن آموزان مهد قرآن مقام اول مسابقات تسنیم را از آن خود کرد. البته به جز این چهار نفر تعداد دیگری از قرآن آموزان مؤسسه هم در مسابقات کشوری قرآن حضور داشتند که به مقامی نرسیدند.

مؤسسه مهد قرآن سال 1371 با همت حجت‌الاسلام مصطفی فومنی تأسیس و امروز شعب آن در سراسر کشور گسترده شده است تا جایی که برخی از شعب آن به صورت کاملاً مستقل و به عنوان یک مؤسسه ثبت و به فعالیت قرآنی می‌پردازند. همچنین مهد‌ قرآن در زمینه پرورش حفاظ قرآن از جمله مؤسسات موفق است و تاکنون هزاران حافظ قرآن به جامعه تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول