اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز بسیج رسانه

منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها در انتخابات رونمایی شد

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: با توجه به حساسیت‌هایی که در انتخابات وجود دارد امروز منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها در انتخابات رونمایی می‌شود.

منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها در انتخابات رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد علما ظهر امروز در مراسم سالروز بسیج رسانه که در محل دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در کنار توسعه کمی سازمان که در مدت یک سال اخیر انجام شده به توسعه دفاتر سازمان بسیج رسانه نیز پرداخته شد، لذا از مهم‌ترین فعالیت‌های ما در بخش کمی راه‌اندازی سه دفتر شهرستانی در نیشابور، کاشمر و تربت‌حیدریه بود و دفاتر دیگری هم تا پایان سال در سطح شهرستان‌ها تأسیس می‌شود.
 
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: دعوت از مدیران و مسئولان برای شورای عالی بسیج رسانه در استان یکی دیگر از اقدامات ما است و با توجه به اینکه سه سال از عمر بسیج رسانه می‌گذرد بنا داریم با حضور مدیران رسانه‌ها جلساتی طی سال پیرامون موضوعات گوناگون برگزار کنیم.
 
وی با بیان اینکه 9 نشست تخصصی در سال گذشته پیرامون مباحث گوناگون برگزار شد، ادامه داد: همچنین یکی از فعالیت‌های بسیج رسانه در استان راه‌اندازی دو انجمن دانش‌آموزی و پیشکسوتان بود که باید گفت انجمن دانش‌آموزی برای تأمین پشتوانه انقلاب اسلامی بسیار مفید است و پیشکسوتان هم باید از این انرژی بهره لازم را ببرند.
 
علما تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی بسیج رسانه راه‌اندازی مرکز آموزشی بود و در حقیقت مرکز افرا را برای آموزش خبرنگاری افتتاح کردیم، همچنین اندیشکده افق رسانه تأسیس شد که نخستین خروجی آن امروز رونمایی می‌شود که منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها در انتخابات است.
 
علما تأکید کرد: با توجه به اینکه گستره فعالیت بسیج رسانه در همه حوزه‌ها است باید گفت در بحث بصیری فیلمی تهیه شده  که سرگذشت یک خبرنگار آمریکایی است که توسط داعش سر بریده شد و این فیلم به جشنواره‌ها ارسال شد که در آن به فضای دروغین غرب پرداخته شده است.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین تولید نماهنگ داشتیم که در ارتباط با انرژی هسته‌ای و خلیج فارس بود و موضوع بعدی تهیه گزارش‌های مردمی است که در موضوعات گوناگون تهیه و به صورت برش‌های کوتاه در فضای مجازی باز نشر می‌شود.
                                                                                                                  
وی خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات با توجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری را اعلام کردند، منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها در انتخابات تدوین شد که امروز رونمایی می‌شود.

علما تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دیگر ما برگزاری سه نشست تخصصی است که در مدت باقی‌مانده به میزبانی سه رسانه برگزار می‌شود و درخواست داریم تا رسانه‌هایی که توان همکاری دارند اعلام آمادگی کنند تا از ظرفیت‌های آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/3268/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول