اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سپاهان:

AFC باید بداند که فیفا مخالف ورود مسائل سیاسی به فوتبال است

مدیر عامل سپاهان گفت: همان‌طور که فیفا بر عدم دخالت مسائل سیاسی در ورزش و فوتبال معتقد است، AFC باید بدون در نظر گرفتن خواسته بی‌منطق و نامشروع این کشورها طبق قرعه‌کشی قبلی بازی‌ها را برگزار کند.

AFC باید بداند که فیفا مخالف ورود مسائل سیاسی به فوتبال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اصغر باقریان در پایان جلسه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال با مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: یکی از موضوع‌های مهم فوتبال کشور در سال‌های اخیر حضور نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست که باید با حضوری موفق در آن از اعتبار فوتبال ایران در این بازی‌ها دفاع کرد.

وی بیان کرد: امسال با توجه به اتفاقات سیاسی که اخیرا در منطقه رخ داده است، حساسیت حضور پرقدرت تیم‌های ایرانی در این مسابقات بیشتر شده است و این جلسه هم در راستای همین موضوع برگزار شد.

مدیر عامل سپاهان گفت: نمایندگان ایران امسال باید برخلاف سال‌های گذشته به گونه‌ای وارد این مسابقات شوند که از حیثیت و آبروی کشور عزیزمان ایران دفاع کنند.

وی افزود: باید در میدان ورزش و در زمین مسابقه فوتبال پاسخ دندان‌شکنی نسبت به حرمت‌شکنی این کشورهای عربی به ایران را داد.

باقریان تاکید کرد: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و بهره‌گیری از خرد جمعی و راه‌کارهای مناسب، تیم‌های قدرتمندی را روانه این مسابقات کنیم.

مدیرعامل سپاهان گفت: ایران در حال حاضر امن‌ترین کشور منطقه است و می‌تواند به خوبی زمینه برگزاری همه رویدادهای ورزشی از جمله رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا را مهیا کند.

وی بیان کرد: کشورهایی مانند عربستان و امارت که موضوع گرفتن میزبانی این بازی‌ها از ایران را به کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کرد‌ه‌اند، خودشان در برگزاری بازی‌ها در کشور خود دچار مشکلات عمده‌ای هستند و با مطرح کردن این مورد می‌خواهند سرپوشی بر ضعف‌های خود بگذارند.

باقریان تاکید کرد: درخواست ما این است که همان‌طور که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این موضوع که نباید مسائل سیاسی در ورزش و فوتبال دخالتی داشته باشد، afc بدون در نظر گرفتن خواسته بی‌منطق و نامشروع این کشورها طبق قرعه‌کشی قبلی بازی‌ها را برگزار کند.

وی گفت: اگر هم کشورهای عربی در میزبانی این مسابقات مشکل دارند خودشان باید مشکلات‌شان را حل کنند و این اعتراض‌ها به ضعف آن‌ها در برگزاری مسابقات بر می‌گردد.

مدیرعامل سپاهان افزود: ما باید حداکثر تلاش خود را برای حضور قدرتمند در این مسابقات انجام دهیم تا از کیان فوتبال ایران دفاع کنیم.

باقریان تاکید کرد: از همه اهالی فوتبال از جمله مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌ها، رسانه‌های دیداری و نوشتاری و هواداران درخواست می‌کنم دست به دست هم بدهند تا شاهد موفقیت هرچه بیشتر تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام/63066/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول